Mynameisjeff Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik had het spel metal gear solid4 ps3 besteld en ene code gekregen van ps3 home voor tnt track en trace ik zou 23;00 kunnen meekijken maar dus ik vul goed in en er staat deze dat er geen zending zijn met de combinatie duurt het soms wat langer ???? Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik had het spel metal gear solid4 ps3 besteld en ene code gekregen van ps3 home voor tnt track en trace ik zou 23;00 kunnen meekijken maar dus ik vul goed in en er staat deze dat er geen zending zijn met de combinatie duurt het soms wat langer ???? Dat heb ik ook, eigenlijk wel altijd. Ik bestel regelmatig mijn games op verschillende websites (shops). Vaak lukt mijn ''barcode'' dan ook niet op de TNT website. Of ik iets verkeerds typ, geen idee. Maar je hoeft je verder geen zorgen te maken over de levering. Ik krijg mijn games meestal wel op de aangegeven datum die vaak achter de game staat vermeld. Bijv. 1-2 werkdagen, soms kan het wat langer duren als deze niet op voorraad is. Ik weet niet op welke website jij je game hebt besteld, maar (uit eigen ervaring) van consoleshop en bol.com krijg je altijd een verzendbevestiging email, waarin zei aangeven dat de (in dit geval) game aan TNT is afgeleverd. Dan kun je er vanuit gaan dat jij je game de volgende dag binnen hebt Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 oke tanx hd hem nu kunne mee kijken hij is nog in a dam dus hij moet nog naar limburg komen ik bestel altijd bij ps3home Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 oke tanx hd hem nu kunne mee kijken hij is nog in a dam dus hij moet nog naar limburg komen ik bestel altijd bij ps3home Ik heb zelf even gekeken op ps3home.nl, en zag dat de meeste games 3 werkdagen dagen duren voordat je hem in huis hebt. Dus je zal hem wel woensdag/donderdag binnen hebben Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 oke tanx hd hem nu kunne mee kijken hij is nog in a dam dus hij moet nog naar limburg komen ik bestel altijd bij ps3home Ik heb zelf even gekeken op ps3home.nl, en zag dat de meeste games 3 werkdagen dagen duren voordat je hem in huis hebt. Dus je zal hem wel woensdag/donderdag binnen hebben ik heb hem zondag besteld ik denk morge hoop ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.