jprein Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik zag laatst een bus rijden met een reclame van 'America's next top hooker'. Uiteraard een parodie op America's next top model. Ik moest er wel om lachen. Sorry alleen geen screen ervan kunnen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 is al eerder bekend het is inderdaad grappig . op één van de radio zender goor je vaak reclame ervan of wie het gewonnen heeft . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy_Wvl Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik zag laatst een bus rijden met een reclame van 'America's next top hooker'.Uiteraard een parodie op America's next top model. Ik moest er wel om lachen. Sorry alleen geen screen ervan kunnen maken. ja en die reclames op de radio ervan zijn ook wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 is er niks van te zien op de tv?? want op een site staat dat het om zoveel uur geeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Ik wist niet dat dat ook op een bus te zien was. Ik had t alleen op Star junction gezien op een beeldscherm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 is er niks van te zien op de tv??want op een site staat dat het om zoveel uur geeft Van die sites kloppen niks, als het om tv gaat Tv geeft gewoon continu herhalingen. Er is wel één reclame van America's Next Top Hooker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Je ziet het ook soms op reclameborden langs de weg staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.