Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een gebouw gemaakt best wel veel polly 800 Kb circa maar alsk het gebouw sit te belopen dan colide ik opeens dingen diek niet sie terwyl ik de valus in 3ds max alles op nul heb staan en dit soort dinge gebeure welvaker by dinge diek model selfs met weinig polly By Dese pica colide IK HELP!!!! :N:N:N:N

post-82287-1216677532_thumb.jpg

Geplaatst:
Nu in Algemeen Beschaafd Nederlands s.v.p.

De collision zou je zelf moeten aanpassen denk ik.

Ik snap er ook geen bal van :bonk:

Geplaatst:

Ik loop tegen dingen aan die er nietzyn terwyl ik gewoon die col van de dff zelf heb geexporteert en alle grades saten op nul Move staat op nul maar toch....

Snappen julie niet wat ik bedoel of de manier hoe ik het zeg..? KYK!!! By die 3 foto's Die julie daar zien! daar loop ik tegen aan terwyl er niks is en de Col is exact gebaseerd op de Dff :tu: So BETER?

Geplaatst:

je moet echt eens op je spelling letten. je spelt zo met een S. kijk met een Y. Jullie met 1 L. Poly hoort met 1 l en niet met 2, of polygons is duidelijker. Maar alsk het gebouw zit te belopen kun je beter zo zeggen; maar als ik op het gebouw loop. Als je dit nou eens opvolgt leest het een stuk maakelijker en is het een stuk duidelijker.

Geplaatst: (bewerkt)
wesley beter voor jou dat je niks zegt;) kneus

Het is terecht dat hij dat zegt want jou taaltje is door de meerderheid hier niet te verstaan :cya:

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Daar sluit ik me bij aan, maar goed.

Het is echt handiger als je punten en hoofdletters gebruikt, als je dan ook nog zo tegen iemand tekeer gaat helpt niemand je meer :puh:.

Ik denk dat er weinig (makkelijks) aan te doen valt, want mijn ervaring is dat 3DsMax wel vaker op het idee komt om ergens een muur neer te zetten zonder reden. Wat je kan proberen: de col in 3Ds importeren en kijken of die muur er dan staat, zo wel: verwijder hem en export opnieuw.

zo niet: Je kan proberen je héle col opnieuw op te bouwen uit boxen, denk dat het veel werk is, maar dat heb ik als oplossing ooit van Apple-Mac gehoord.

(En normaal zou ik nu niet reageren, want ik weet niet zó veel van 3dsmax, maar aangezien niemand je een mogelijke oplossing geeft...)

Succes!

Geplaatst:

Je kunt het ook met ZModeler 2 proberen, ik weet niet of hij de filters heeft voor .col bestanden maar ik geloof het wel.

Geplaatst:

Als je als COL1 hebt geexporteerd, probeer hem dan te openen in de Col File editor van Steve-M (www.steve-m.com) en dan doe je rechtermuisknop, en ga je naar target version (of iets in die stijl dacht ik), COL III. Vervolgens doe je hetzelfde, maar dan niet target version, maar Material Conversation, VC to SA. Daarna weer hetzelfde, maar dan optimize. Sla nu op en hopelijk is je COL gefixed. Is dit niet zo, dan zul je je col opnieuw moeten opbouwen door middel van bijvoorbeeld boxen. En ja, dat is klote werk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...