taylorboy Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) als ik probeer de bestanden veranderen via img tool komt er testaan i/o error ofzoiets kan iemand me helpen alvast bedankt Bewerkt: 22 juli 2008 door taylorboy Reageren
Donwell Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Schakel Alleen Lezen uit op de map van GTA San Andreas. Klik met rechter muisknop op de map, ga naar 'Eigenschappen' en schakel Alleen Lezen uit. Klik op 'Toepassen', kies Toepassen op alle submappen en bestanden en sluit vervolgens af met 'Ok'. Als je later weer kijkt op de map zal Alleen Lezen waarschijnlijk weer aangevinkt staan, laat het gewoon voor wat het is. Als het goed is zal IMG Tool gewoon werken. Reageren
taylorboy Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ok ik heb alles gedaan wat in de readmy staat nu wil ik het spel opstarten loopt ie vast tijdens het laden en dan zegt ie In GTA_SA.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. en dan kan ik kiesen rapport verzenden en rapport niet verzenden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je V2 van SA hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.