Jump to content

CLEO3 werkt niet bij mij!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gedowngrade naar V1 (had v2) maar GTA Sluit dan automatisch! En dan staat er Er is een fout opgetreden

Rapport Verzenden Rapport Niet Verzenden.

Weet iemand het probleem? (op de orginele site van CLEO scripts staat wel dat het voor de USA versie v1 moet zijn en voor de EU versie v1.1 moet zijn?)

Alvast bedankt! :cya:

Geplaatst:

Heb je misschien gedownload met de patch? Dat wil namelijk nog wel eens fout gaan in combinatie met CLEO. Probeer eens te downgraden met een compact gta_sa.exe

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je misschien gedownload met de patch? Dat wil namelijk nog wel eens fout gaan in combinatie met CLEO. Probeer eens te downgraden met een compact gta_sa.exe

Ik heb via mijn andere topic een EU downgrader patch gedownload -> Daarna me computer opnieuw opgestart ->

Gedowngrade met de patch (zonder andere programma´s enzo) -> Computer weer uit/aan doen... -> Gemod -> voor de rest niks meer....

PS. Wat bedoel je met een compact gta_sa.exe?

(misschien wel belangrijk dat ik er bij zet dat het een orginele is!) Ik kon het hoesje niet vinden maar wel de CD-R:

post-92429-1216740135.jpg

Bewerkt: door RobinMovies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...