ikt Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hoi Als ik GTA IV online wil spelen krijg ik vaak een melding. 'Disconnected from game session' Hebben jullie dit ook? Ik heb al bedacht dat het misschien kan zijn dat er geen 'servers' beschikbaar zijn, en dat GTA IV naar de SP terugkeert. Het kan niet zijn dat ik automatisch word gekicked, omdat je dan een ander bericht krijgt. Reageren
AXIO Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Komt omdat de PS3 beter is ontopic: is bij PS3 ook is volgens mij niks aan te doen Reageren
ikt Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 De eerste paar dagen van GTA IV's release kon je niet eens op de multiplayer van IV :') Reageren
Hayte Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 heeft waarschijnlijk met je NAT Type te maken, weet niet precies hoe je moet weten wat je NAT Type is op de 360... maar het zou kunnen zijn dat je een nieuwe router moet kopen... Reageren
ikt Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Alles is perfecto. Poorten open etc. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 als je het nog beter wil beter geluid sneller internet verhoogde service mooie graphics doe dan dit:D 1. ga naar de intertoys dixons e plaza of wat dan ook 2. ga naar die vrouw of man ik zou de vrouw kiezen 3. dan tel je 400 euro neer 4 en heb je een ps3:D groet danny Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 ik heb het ook vaak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.