LOLBOEK6 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hallo, ik had op san andrea's 2 uzi's , 2 sawn off shotguns en 2 pistooltjes (hitman ofzo) dus weet iemand of dit ook op gta IV is ??? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Spijtig genoeg zijn er geen skills in GTA IV, dus je zult het altijd met één wapen moeten doen. Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Spijtig genoeg zijn er geen skills in GTA IV, dus je zult het altijd met één wapen moeten doen. da's wel stom toch bedankt Reageren
freestyla Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) ik mis ook wat wapens zoals vlammewerper , sawwn off shotgun , en die andere bazooka , ( in libertycitystories bijl,beenhouwers mes,minigun) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hopelijk komen ze bij die update Reageren
freestyla Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) ik mis ook wat wapens zoals vlammewerper , sawwn off shotgun , en die andere bazooka , ( in libertycitystories bijl,beenhouwers mes,minigun) t zal wel en de ketingzaag en samoerai zwaard ni te vergeten deze zouden nu vooral leep zijn met de realistische graphics Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) ik mis ook wat wapens zoals vlammewerper , sawwn off shotgun , en die andere bazooka , ( in libertycitystories bijl,beenhouwers mes,minigun) t zal wel en de ketingzaag en samoerai zwaard ni te vergeten deze zouden nu vooral leep zijn met de realistische graphics dat zou zeker leip zijn met al die bloed Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Toen ik deze post las herrinerde ik t me weer dat dat kon in SA. Jah heel erg jammer dat t niet kan had wel een vet effect gegeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.