Wienish Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Waar staan ze? Op een paar daken staan er soms wel wat, maar ik kan je niet zo een twee drie zeggen waar precies. Ik weet wel dat je in 't zuidoosten van Algonquin nog de Heli Tours hebt En anders: cheaten :$ Reageren
Wienish Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Heli tours? o_O Zie hier!! Klik Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Heli tours? o_O Zie hier!! Klik ik denk als je dat deel ng niet hebt vrijgesppeld dat ze er niet staan Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 de annahalitour als ik het goed zeg is na de storlyline te vinden op de daken van politie bureau's en op het vliegveld Reageren
AXIO Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Als ik eenmaal online speel weet ik wel elke plek, maar kan je niet zomaar aanwijzen of uitleggen wel als we in 1 potje zitten Reageren
Devsio Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 En als je alle 200 duiven heb dood geschoten. Komt er tegen over het empire state building ook een annihilatour te staan. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 In het noorden van het vliegveld staan er volgens mij ook 3 Annihilators. Hier ergens in de buurt. Ze staan op 3 heliplatformen. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Hier staat een anhilator http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=290,316 Reageren
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 In het noorden van het vliegveld staan er volgens mij ook 3 Annihilators. Hier ergens in de buurt. Ze staan op 3 heliplatformen. Daar krijg je de blauwe achter je aan als je er komt in offline. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 in Alderney is er eentje op de tunnel naar Algonqiun Reageren
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Nu ik er aan denk, heb je die heli's nodig voor online of offline spel? Als je ze nodig hebt voor online: In Party Mode staan bij het starthuis nog 3 heli's, een Maverick op 't einde van het pad waar ook de motors staan, één Maverick op 't dak en een Annihilator op een hoger dak. Reageren
AXIO Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Nu ik er aan denk, heb je die heli's nodig voor online ofoffline spel? Als je ze nodig hebt voor online: In Party Mode staan bij het starthuis nog 3 heli's, een Maverick op 't einde van het pad waar ook de motors staan, één Maverick op 't dak en een Annihilator op een hoger dak. en als je word door loopt bergje op zie je een maverick bij een villa Reageren
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Nu ik er aan denk, heb je die heli's nodig voor online ofoffline spel? Als je ze nodig hebt voor online: In Party Mode staan bij het starthuis nog 3 heli's, een Maverick op 't einde van het pad waar ook de motors staan, één Maverick op 't dak en een Annihilator op een hoger dak. en als je word door loopt bergje op zie je een maverick bij een villa Is dat niet dat huis van Jimmy? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.