Grace_GW Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ik heb pas een nieuw account aangemaakt, maar het probleem is dat ik geen multiplayer kan spelen. dan staat er : your playstation network account does not have the permission to play online. wat moet ik doen. moet ik dan een master account aanmaken ofzo? maar mijn PSN ID is Grace_GW, kan ik die dan nog gebruiken als ik een 2de account aanmaak? alvast bedankt. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ik heb pas een nieuw account aangemaakt, maar het probleem is dat ik geen multiplayer kan spelen.dan staat er : your playstation network account does not have the permission to play online. wat moet ik doen. moet ik dan een master account aanmaken ofzo? maar mijn PSN ID is Grace_GW, kan ik die dan nog gebruiken als ik een 2de account aanmaak? alvast bedankt. Probeer je verbinding te maken met playstation network op de oude manier of gebruik je jouw nieuwe naam... Want volgens mij moet je nog gewoon op de oude manier verbinding maken... Maar goed veel weet ik er ook niet vanaf.... Veel succes met je prob en ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt Reageren
AXIO Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ik kom er zelf niet uit hoe je subb account maakt zou leuk als je me uitlegt Reageren
GTA:RULEZ Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het kan ook zijn dat je bij het maken van de account een leeftijd van onder de 18 jaar ingevuld hebt. Als je dat gedaan hebt kan je dus geen GTA IV online spelen. (Omdat GTA IV 18+ is.) Laterrr Reageren
Grace_GW Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het kan ook zijn dat je bij het maken van de account een leeftijd van onder de 18 jaar ingevuld hebt. Als je dat gedaan hebt kan je dus geen GTA IV online spelen. (Omdat GTA IV 18+ is.)Laterrr ooh ja dat kan ook. ik ga maar een nieuwe maken en een leeftijd van 20 ofzo XD Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Voordat je dat gaat doen raad ik je aan om even eerst iets anders te proberen. Want als je dit doet zijn al je online scores weg. Je moet het geloof ik gewoon kunnen veranderen, want die optie heb ik zelf ook wel eens ergens zien staan toen ik dr mee aant knoeien was. Bewerkt: 24 juli 2008 door Sjorszzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.