Jump to content

ik kan geen multiplayer spelen HELP


Grace_GW

Recommended Posts

ik heb pas een nieuw account aangemaakt, maar het probleem is dat ik geen multiplayer kan spelen.

dan staat er : your playstation network account does not have the permission to play online.

wat moet ik doen.

moet ik dan een master account aanmaken ofzo?

maar mijn PSN ID is Grace_GW, kan ik die dan nog gebruiken als ik een 2de account aanmaak?

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb pas een nieuw account aangemaakt, maar het probleem is dat ik geen multiplayer kan spelen.

dan staat er : your playstation network account does not have the permission to play online.

wat moet ik doen.

moet ik dan een master account aanmaken ofzo?

maar mijn PSN ID is Grace_GW, kan ik die dan nog gebruiken als ik een 2de account aanmaak?

alvast bedankt.

Probeer je verbinding te maken met playstation network op de oude manier of gebruik je jouw nieuwe naam...

Want volgens mij moet je nog gewoon op de oude manier verbinding maken...

Maar goed veel weet ik er ook niet vanaf.... Veel succes met je prob en ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt :Y:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je bij het maken van de account een leeftijd van onder de 18 jaar ingevuld hebt. Als je dat gedaan hebt kan je dus geen GTA IV online spelen. (Omdat GTA IV 18+ is.)

Laterrr

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je bij het maken van de account een leeftijd van onder de 18 jaar ingevuld hebt. Als je dat gedaan hebt kan je dus geen GTA IV online spelen. (Omdat GTA IV 18+ is.)

Laterrr

ooh ja dat kan ook.

ik ga maar een nieuwe maken en een leeftijd van 20 ofzo XD

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat je dat gaat doen raad ik je aan om even eerst iets anders te proberen.

Want als je dit doet zijn al je online scores weg.

Je moet het geloof ik gewoon kunnen veranderen, want die optie heb ik zelf ook wel eens ergens zien staan toen ik dr mee aant knoeien was. :puh:

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...