Jump to content

Ik kan Sims Deluxe niet meer installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wilde weer eens The Sims Deluxe Edition gaan installeren, en toen kreeg ik deze foutmelding:

shitap5.png

(De kleuren van het plaatje zijn raar omdat tijdens het opslaan de kleurenindeling verloren was gegaan).

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik zou het best zonde vinden als ik niks meer met Deluxe edition kan en alle uitbreidingspakketen die ik er bij heb.

Alvast bedankt,

JelleVD :cya:

Geplaatst:

Er staat dus letterlijk dat je niet genoeg ruimte meer hebt op je harde schijf. Verwijder wat overbodige programma's die je niet meer gebruik en zorg ervoor dat je genoeg ruimte op je harde schijf hebt om De Sims te instaleren. ^_^

Geplaatst:

Ik heb maar 2 harde schijven. C:\ (de hoofdschijf, 37,5 gig vrij) en de H:\ schijf(externe harde schijf, 132 gig vrij). Daar ligt het dus niet aan. Bij de foutmelding staat er dus ook -1 bytes beschikbaar zijn op F:. Ik heb helemaal geen F schijf?!?

Wat moet ik doen?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb maar 2 harde schijven. C:\ (de hoofdschijf, 37,5 gig vrij) en de H:\ schijf(externe harde schijf, 132 gig vrij). Daar ligt het dus niet aan. Bij de foutmelding staat er dus ook -1 bytes beschikbaar zijn op F:. Ik heb helemaal geen F schijf?!?

Wat moet ik doen?

Als het goed is, kan je altijd in het begin van de setup, aangeven op welke harde schijf hij de sims moet installeren. Ik denk zelf dat je iets te snel hebt door geklikt in de setup (doe ik ook vaak hoor). Waardoor je zonder te weten, een verkeerde schijf hebt gekozen.

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...