Radio Es. Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Wie weet er een site ofzo met een Vice City Autolijst??? :unsure: Reageren
Thabit Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Gta-PCSpot.tk Kijk daar onder vice city en daar staat tussen: voertuigen Guide. Die moet je hebben! Reageren
Radio Es. Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Nee niet zoiets maar dat de naam van de auto(of boot vliegtuig moter) erstaat en daarachter de plaats waar je hem kan vinden(die wil ik hebben omdat dat handig is voor de auto's te verzamelen bij SunShine Auto's Dus misschien weet iemand die?? :huh: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 ik heb wel een autolijst voor je waar de echte namen op staan? vind je dat leuk? want de auto's uit Vc rijden verspreid rond Auto's uit Gta VC Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb ook een autolijst van auto's van VC maar mag ik die link wel geven? Anders stuur ik de link via PM door. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Nee die bedoel ik ook niet hij is er wel want ik ken iemand die hem wel heeft daar staan de meeste wel op Help me please :unsure: Reageren
Timos Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Die lijst die jij bedoelt kan je gewoon naast die garage deur zien! Je hoeft niet speciaal een lijst te hebben met al die auto's je moet gewoon 20 auto's verzamelen en na 5 auto's krijg je een beloning! Reageren
Radio Es. Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Nee, ookniet het is gewoon een lijst die op het internet staat waar alle auto's opstaan dus zo: Admiral - (plaats) enz. Oke? :blink: Reageren
Baffie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Een paar andere leden en ik zijn momenteel bezig om een walkthrough te maken voor Vice City, daarin zullen we ook net zoals in de walkthrough van San Andreas alle voertuigen + een plattegrond met locatie(s) toevoegen. Het duurt misschien nog een tijd voordat dat allemaal online staat, maar als je zolang geduld hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.