LangeDraak Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dus kort maar krachtig voor de topic starter samengevat: - Er zijn geen officiele PS3 headsets te koop. Je kan daarvoor een Bleutooth headset of een USB headset of een headset met een minijack (zo'n klein stekkertje) kopen.Voor en nadelen van de verschillende headsets:Bleutooth headset:Hiermee kan je communiceren tijdens de multiplayer maar het is niet mogelijk om achtergrond geluiden via deze headset te laten lopen. Dit zal dus nog altijd via de speakers van je tv/stereo of wat je ervoor gebruikt lopen.USB headset:Deze headset heeft dezelfde eigenschappen als de bleutooth headset echter zit hier ook nog eens een draadje aan waar je rekening mee moet houden Headset met minijack:Deze headset kan je danwel aan je tv koppelen danwel aan je stereo of waar je geluid dan vandaan komt.Hiermee schijn je dus (dit kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik het niet getest heb) de omgevingsgeluiden beter te horen. Echter kan je hiermee niet communiceren tijdens multiplayer. Maar hoe dacht je dat ik die laatste optie kon gebruiken? Want ik heb niet zon gat in m,n tv zitten waar ik hem kan inpluggen i.p.v de boxen? Wat voor toestel heb je... Dan kan ik wel even kijken voor je waar je moet pluggen en hoe...En anders je tv koppelen aan je radio dan je headset in je radio stoppen en je kanaal op AUX zetten....Dan ben je er ook maar ik kan me niet voorstellen dat je geen opties op je tv hebt dus ik ben heel benieuwd naar welk toestel je hebt dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dus kort maar krachtig voor de topic starter samengevat: - Er zijn geen officiele PS3 headsets te koop. Je kan daarvoor een Bleutooth headset of een USB headset of een headset met een minijack (zo'n klein stekkertje) kopen.Voor en nadelen van de verschillende headsets:Bleutooth headset:Hiermee kan je communiceren tijdens de multiplayer maar het is niet mogelijk om achtergrond geluiden via deze headset te laten lopen. Dit zal dus nog altijd via de speakers van je tv/stereo of wat je ervoor gebruikt lopen.USB headset:Deze headset heeft dezelfde eigenschappen als de bleutooth headset echter zit hier ook nog eens een draadje aan waar je rekening mee moet houden Headset met minijack:Deze headset kan je danwel aan je tv koppelen danwel aan je stereo of waar je geluid dan vandaan komt.Hiermee schijn je dus (dit kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik het niet getest heb) de omgevingsgeluiden beter te horen. Echter kan je hiermee niet communiceren tijdens multiplayer. Maar hoe dacht je dat ik die laatste optie kon gebruiken? Want ik heb niet zon gat in m,n tv zitten waar ik hem kan inpluggen i.p.v de boxen? Wat voor toestel heb je... Dan kan ik wel even kijken voor je waar je moet pluggen en hoe...En anders je tv koppelen aan je radio dan je headset in je radio stoppen en je kanaal op AUX zetten....Dan ben je er ook maar ik kan me niet voorstellen dat je geen opties op je tv hebt dus ik ben heel benieuwd naar welk toestel je hebt dan Het kan hoor, want ik heb onlangs een nieuwe TV gekocht en daar zat inderdaad ook geen gaatje in om boxen of een hoofdtelefoon in te stoppen. Mijn geluid van de TV moet dus gewoon via de standaard TV-boxen gaan. Ik heb wel een USB-headset, en daarmee kan ik dan online communiceren met de Playstation 3, maar de achtergrondgeluiden hoor ik er inderdaad niet door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 En juist die achtergrond geluiden wil ik door een hoofdtelefoon kunnen horen. Oja ik heb een Phillips tv. Ik weet iet of je dit bedoeld. Maar een Headset heb ik nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 En juist die achtergrond geluiden wil ik door een hoofdtelefoon kunnen horen.Oja ik heb een Phillips tv. Ik weet iet of je dit bedoeld. Maar een Headset heb ik nog niet. Wat is het type van je tv.. Phillips alleen zegt me niet zoveel En ik kan me haast niet voorstellen dat er geen opties meer zijn voor hoofdtelefoons e.d.Op de nieuwste flatscreens zit dit nog omdat je er altijd externe apparaten op moet kunnen aansluiten.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dus kort maar krachtig voor de topic starter samengevat: - Er zijn geen officiele PS3 headsets te koop. Je kan daarvoor een Bleutooth headset of een USB headset of een headset met een minijack (zo'n klein stekkertje) kopen.Voor en nadelen van de verschillende headsets:Bleutooth headset:Hiermee kan je communiceren tijdens de multiplayer maar het is niet mogelijk om achtergrond geluiden via deze headset te laten lopen. Dit zal dus nog altijd via de speakers van je tv/stereo of wat je ervoor gebruikt lopen.USB headset:Deze headset heeft dezelfde eigenschappen als de bleutooth headset echter zit hier ook nog eens een draadje aan waar je rekening mee moet houden Headset met minijack:Deze headset kan je danwel aan je tv koppelen danwel aan je stereo of waar je geluid dan vandaan komt.Hiermee schijn je dus (dit kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik het niet getest heb) de omgevingsgeluiden beter te horen. Echter kan je hiermee niet communiceren tijdens multiplayer. Maar hoe dacht je dat ik die laatste optie kon gebruiken? Want ik heb niet zon gat in m,n tv zitten waar ik hem kan inpluggen i.p.v de boxen? Wat voor een tv heb je dan eigenlijk? zo'n zwartwitgeval van hout ofzo? xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dus kort maar krachtig voor de topic starter samengevat: - Er zijn geen officiele PS3 headsets te koop. Je kan daarvoor een Bleutooth headset of een USB headset of een headset met een minijack (zo'n klein stekkertje) kopen.Voor en nadelen van de verschillende headsets:Bleutooth headset:Hiermee kan je communiceren tijdens de multiplayer maar het is niet mogelijk om achtergrond geluiden via deze headset te laten lopen. Dit zal dus nog altijd via de speakers van je tv/stereo of wat je ervoor gebruikt lopen.USB headset:Deze headset heeft dezelfde eigenschappen als de bleutooth headset echter zit hier ook nog eens een draadje aan waar je rekening mee moet houden Headset met minijack:Deze headset kan je danwel aan je tv koppelen danwel aan je stereo of waar je geluid dan vandaan komt.Hiermee schijn je dus (dit kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik het niet getest heb) de omgevingsgeluiden beter te horen. Echter kan je hiermee niet communiceren tijdens multiplayer. Maar hoe dacht je dat ik die laatste optie kon gebruiken? Want ik heb niet zon gat in m,n tv zitten waar ik hem kan inpluggen i.p.v de boxen? Wat voor een tv heb je dan eigenlijk? zo'n zwartwitgeval van hout ofzo? xD Ik snap niet wat hier grappig aan is hoor, want niet iedereen heeft het geld voor een hd tv of krijg het van hun papa of mama. Die moeten het dus doen met een tv van zo'n 100 euro met weinig opties en een dikkere kast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb nochtans wel een flatscreen met HD ready, en ik heb hem deze maand nog gekocht. Het is een Hisense 81 cm (32") Colour TV. Het is zo'n onbekend merk omdat het als 2de TV is, en ik die zelf moest betalen, dus veel geld wou ik niet uitgeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Dus kort maar krachtig voor de topic starter samengevat: - Er zijn geen officiele PS3 headsets te koop. Je kan daarvoor een Bleutooth headset of een USB headset of een headset met een minijack (zo'n klein stekkertje) kopen.Voor en nadelen van de verschillende headsets:Bleutooth headset:Hiermee kan je communiceren tijdens de multiplayer maar het is niet mogelijk om achtergrond geluiden via deze headset te laten lopen. Dit zal dus nog altijd via de speakers van je tv/stereo of wat je ervoor gebruikt lopen.USB headset:Deze headset heeft dezelfde eigenschappen als de bleutooth headset echter zit hier ook nog eens een draadje aan waar je rekening mee moet houden Headset met minijack:Deze headset kan je danwel aan je tv koppelen danwel aan je stereo of waar je geluid dan vandaan komt.Hiermee schijn je dus (dit kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik het niet getest heb) de omgevingsgeluiden beter te horen. Echter kan je hiermee niet communiceren tijdens multiplayer. Maar hoe dacht je dat ik die laatste optie kon gebruiken? Want ik heb niet zon gat in m,n tv zitten waar ik hem kan inpluggen i.p.v de boxen? Wat voor een tv heb je dan eigenlijk? zo'n zwartwitgeval van hout ofzo? xD Ik snap niet wat hier grappig aan is hoor, want niet iedereen heeft het geld voor een hd tv of krijg het van hun papa of mama. Die moeten het dus doen met een tv van zo'n 100 euro met weinig opties en een dikkere kast. Ik heb ook geen breedbeeld hdtv ding... En dat maakt ook helemaal niet uit (de smsjes in game lezen wat lastig) maar het knallen gaat goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Dus kort maar krachtig voor de topic starter samengevat: - Er zijn geen officiele PS3 headsets te koop. Je kan daarvoor een Bleutooth headset of een USB headset of een headset met een minijack (zo'n klein stekkertje) kopen.Voor en nadelen van de verschillende headsets:Bleutooth headset:Hiermee kan je communiceren tijdens de multiplayer maar het is niet mogelijk om achtergrond geluiden via deze headset te laten lopen. Dit zal dus nog altijd via de speakers van je tv/stereo of wat je ervoor gebruikt lopen.USB headset:Deze headset heeft dezelfde eigenschappen als de bleutooth headset echter zit hier ook nog eens een draadje aan waar je rekening mee moet houden Headset met minijack:Deze headset kan je danwel aan je tv koppelen danwel aan je stereo of waar je geluid dan vandaan komt.Hiermee schijn je dus (dit kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik het niet getest heb) de omgevingsgeluiden beter te horen. Echter kan je hiermee niet communiceren tijdens multiplayer. Maar hoe dacht je dat ik die laatste optie kon gebruiken? Want ik heb niet zon gat in m,n tv zitten waar ik hem kan inpluggen i.p.v de boxen? Wat voor een tv heb je dan eigenlijk? zo'n zwartwitgeval van hout ofzo? xD Ik snap niet wat hier grappig aan is hoor, want niet iedereen heeft het geld voor een hd tv of krijg het van hun papa of mama. Die moeten het dus doen met een tv van zo'n 100 euro met weinig opties en een dikkere kast. Sorry hoor, zo bedoelde ik 't ook weer niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) He allemaal, Ik zie net dat ik me heb vergist met mijn vorige TV. Ik heb geen Phillips TV, maar een Finlux. :$ Ik zou niet weten hoe ik kan zien wat voor type tv het is. Dus als iemand me verder kan helpen graag. Maar ik heb ook al wel eens ergens gelezen (weet niet meer waar maar wel hier op het forum) dat de rode of de witte draad van de scartaansluiting voor het gluid is en dat je daarmee ook iets zou moeten kunnen. Weet iemand hier meer van? Bewerkt: 29 juli 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 He allemaal,Ik zie net dat ik me heb vergist met mijn vorige TV. Ik heb geen Phillips TV, maar een Finlux. :$ Ik zou niet weten hoe ik kan zien wat voor type tv het is. Dus als iemand me verder kan helpen graag. Maar ik heb ook al wel eens ergens gelezen (weet niet meer waar maar wel hier op het forum) dat de rode of de witte draad van de scartaansluiting voor het gluid is en dat je daarmee ook iets zou moeten kunnen. Weet iemand hier meer van? type tv? kijk eens op dat plasticachtig iets om het beeldscherm heen, of in 't boekje :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Maar is er ook een soort Headset waarmee je tijdens singel player de geluiden van het spel kunt horen, en met die zelfde Headset in Muliplayer met andere kunt praten? een van de magische gaten van de ps duwen, lijkt me. WHAHAHA!! Lollig !1111!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Waarom moet je eigenlijk persee een headset met geluid? Je hoort het toch ook gewoon uit je boxen? In ieder geval zitten hier ook nog een paar juweeltjes zonder geluid. http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...s/&cl=nl,nl Voor een stereo installatie met zeer helder en mooi geluid met een betaalbare prijs (rond de €40,-) kan je deze aanschaffen: http://www.logitech.com/index.cfm/speakers...08&cl=nl,nl Die heb ik zelf ook. Hij is geschikt voor alle consoles. Bewerkt: 30 juli 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Ik krijg een headset voor mijn verjaardag (23 Augustus). Welke headset is goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 weet er iemand waar je goedkoop een bluetooth headset kan kopen. ps:koop ni van internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.