MFCL Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Hee ik heb vandaag een tutorail gevolgt van hoe je met MEd moet map edditen dit vond ik zo geweldig dat ik gelijk aan de slag ben gegaan ik heb grove street totaal veranderd in n buurt met heel veel bomen en het ziet er nu niet zo krakkemikig uit een rontonde met bomen erin: heel veel bomen toegevoegt: plaatje van het geheel: EDIT: ik heb er een exstra versie bij gedaan met raket werpers : download: Bewerkt: 22 juli 2008 door MFCL Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het is ongelovelijk stomzinnig en simpel maar het staat wel vrolijk. Reageren
MFCL Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) hee tis mn eerste map hea iemand nog ideen om dingen toe te voegen aan g-street?? ps: download komt er nu aan Bewerkt: 22 juli 2008 door MFCL Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hee tis mn eerste map hea iemand nog ideen om dingen toe te voegen aan g-street?? ps: download komt er nu aan Ik denk dat dat via scm moet maar een een sam raket installatie zoals op dat schip en bij area 69 zou vet zijn. Reageren
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Best leuk, als je zon groot gras platto pakt en op het water legt en da huisje van mount chiliad erop zet met wat boten en een stuk loopgedeelte dan heb je een leuk onbewoond eiland Reageren
MFCL Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik denk dat dat via scm moet maar een een sam raket installatie zoals op dat schip en bij area 69 zou vet zijn. ik kan wel die raket launcher neerzetten aleen die doet dan niks Best leuk, als je zon groot gras platto pakt en op het water legt en da huisje van mount chiliad erop zet met wat boten en een stuk loopgedeelte dan heb je een leuk onbewoond eiland ja kan maar ik moet iets hebben wat grove street mooiermaakt/verbeterd iemand ideeen? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik denk dat dat via scm moet maar een een sam raket installatie zoals op dat schip en bij area 69 zou vet zijn. ik kan wel die raket launcher neerzetten aleen die doet dan niks Maakt niet uit. Het zou alleen maar irritant zijn als je zelf met een helicopter op zou willen stijgen. Maar gewoon op een aantal daken van die inactieve SAM raketen zetten. Best leuk, als je zon groot gras platto pakt en op het water legt en da huisje van mount chiliad erop zet met wat boten en een stuk loopgedeelte dan heb je een leuk onbewoond eiland ja kan maar ik moet iets hebben wat grove street mooiermaakt/verbeterd iemand ideeen? Heel veel glasplaten achter elkaar waar je kijhard doorheen kan scheuren. Reageren
MFCL Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ??? ehm steets als ik de raket werper van SF naar LA kopier dan crasht map editor Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Daar heb ik ook heel veel last van. Daar kun je gewoon niks aan doen. Ik ga ook maar weer eens MED, Maar opzich heel makkelijk maar wel mooi gemaakt Reageren
MFCL Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) bedankt maar moet ik bijde LA en SF open hebben staan om te kopieren van het een naar het ander? ik ga nu proberen EDIT 1: ja tis gelukt!!! EDIT 2: OMG DIE DINGEN DRAAIEN EN SCHIETEN EGT! vet Bewerkt: 22 juli 2008 door MFCL Reageren
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ziet er tof uit, ga er eens met een helicopter ofso boven hangen Reageren
MFCL Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) kijk n post boven je op dat mini rotondentje kan je goed driften PS: download + eerste post bewerkt nu met raketwerkpers en n versie zonder Bewerkt: 22 juli 2008 door MFCL Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Misschien kan je beter dat fonteintje/water-ding dat midden op Pershing Square (voor het LSPD gebouw) gebruiken om in het midden van grove te zetten. Zo creëer je echt het gevoel van een rotonde. Nu vind ik het er eerlijk gezegd nogal krakkemikkerig uitzien. Edit: Nog een tip: Haal alle vuilniszakken, autowrakken en dozen weg. Zo wordt het "schoon". Bewerkt: 23 juli 2008 door Big Boss Reageren
Siriouz Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 rek het plein een stuk uit, zet de huizen wat verder uit elkaar en maak er een echt grote rotonde van. kan je teminste driften zoals in the Dukes of Hazzard film uit 2005. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 het is wel een verbetering van GS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.