Dizzy Miss Lizzy Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Missie(s): N.O.E Cheaten: Nee Versie: 2.0 Overig: *zucht* Ik heb een hekel aan die vliegmissies! GTASAsf3.b
Galiorix Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Ik help je wel GTASAsf3.b Mission Passed! +15.000 Je kan nu verder met Stow away. Bewerkt: 22 juli 2008 door Galiorix
Dizzy Miss Lizzy Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hmm, vreemd, als ik jouw savegame probeer te openen, begint hij helemaal terug vanaf het begin. Verkeerde versie of doe ik iets mis?
Galiorix Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Ik heb hem gewoon gespeeld met 2.0 dus er zou eigenlijk niks mee aan de hand moeten zijn.... En als je een V2 savegame probeert te openen met een V1 game, crashed 'ie, dus het is wel raar dat 'ie gewoon opnieuw begint... Bewerkt: 22 juli 2008 door Galiorix
Ghost_Rider Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik denk dat Galiorix is vergeten de V2 savegame door de ID converter te halen. Download het bestanje hieronder even en pak hem uit met >>Winrar<<. Daarna plaats je het bestandje in je User Files en sleep je de savegame op het bestand. Je zal dan wat teksten zien en dan moet je op 'Enter' drukken. Start nu je savegame eens op.
Galiorix Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik denk dat Galiorix is vergeten de V2 savegame door de ID converter te halen. Download het bestanje hieronder even en pak hem uit met >>Winrar<<. Daarna plaats je het bestandje in je User Files en sleep je de savegame op het bestand. Je zal dan wat teksten zien en dan moet je op 'Enter' drukken. Start nu je savegame eens op. Aja, dat deel had ik gemist bij 'Hoe kan ik savegames van beide versies spelen'. Bedankt voor het melden
Dizzy Miss Lizzy Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ok, nu het lukt het inderdaad. Bedankt!
Recommended Posts