Jump to content

N.O.E

Dizzy Miss Lizzy

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie(s): N.O.E

Cheaten: Nee

Versie: 2.0

Overig: *zucht* Ik heb een hekel aan die vliegmissies!

GTASAsf3.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ik help je wel :D

GTASAsf3.b

Mission Passed!

+15.000

Je kan nu verder met Stow away.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Hmm, vreemd, als ik jouw savegame probeer te openen, begint hij helemaal terug vanaf het begin. Verkeerde versie of doe ik iets mis?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem gewoon gespeeld met 2.0 dus er zou eigenlijk niks mee aan de hand moeten zijn.... En als je een V2 savegame probeert te openen met een V1 game, crashed 'ie, dus het is wel raar dat 'ie gewoon opnieuw begint...

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik denk dat Galiorix is vergeten de V2 savegame door de ID converter te halen. Download het bestanje hieronder even en pak hem uit met >>Winrar<<. Daarna plaats je het bestandje in je User Files en sleep je de savegame op het bestand. Je zal dan wat teksten zien en dan moet je op 'Enter' drukken. Start nu je savegame eens op. :)

Geplaatst:
Ik denk dat Galiorix is vergeten de V2 savegame door de ID converter te halen. Download het bestanje hieronder even en pak hem uit met >>Winrar<<. Daarna plaats je het bestandje in je User Files en sleep je de savegame op het bestand. Je zal dan wat teksten zien en dan moet je op 'Enter' drukken. Start nu je savegame eens op. :)

Aja, dat deel had ik gemist bij 'Hoe kan ik savegames van beide versies spelen'. Bedankt voor het melden :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...