GTAspirit Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 als je goed op wikigta bij san andreas kijkt zie je bij easter eggs ofzo dat gloryhole themapark een soort wc is waar dat er ineens twee geslachtsdelen van de man naar binnen komen waardat de vrouw inzit. en die sorry dat ik dit zeg maar die vrouw pijpt dan die geslachtsdeel. en jullie kennen veel van gta sa hé maarja zoek bij google maar eens gloryhole themepark ps:het is aan elkaar en niet glory hole tis gloryhole themeparjk of gwn glory hole.. Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Had ik tog gelijk Reageren
GTAspirit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Had ik tog gelijk tuurlijk zelfs in GTA:LCS komt hij voor maar dan iets minder aanbiddelijker. Reageren
Franszzz Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb zon idee dat dat spookpark iut GTA IV er wet mee te maken heeft. En mocht ik achterlopen met GTA IV mijn excusses hij doet het nog niet helemaal. Maar dat is mijn gedachte over dat spotje. Gr Franszzz Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb zon idee dat dat spookpark iut GTA IV er wet mee te maken heeft.En mocht ik achterlopen met GTA IV mijn excusses hij doet het nog niet helemaal. Maar dat is mijn gedachte over dat spotje. Gr Franszzz In GTA IV is het een kermis, niet echt een pretpark. Het grote verschil met tussen een pretpark en kermis is dat je op een kermis voor iedere attractie apart moet betalen. Maar goed, dat doet er nu niet toe. Volgens de spotjes bevindt het Glory Hole Theme Park zich in San Andreas. Het is echter nergens te vinden (wie weet indoor?).Dit is net zoiets als het stadion van de Liberty Swingers. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb zon idee dat dat spookpark iut GTA IV er wet mee te maken heeft.En mocht ik achterlopen met GTA IV mijn excusses hij doet het nog niet helemaal. Maar dat is mijn gedachte over dat spotje. Gr Franszzz In GTA IV is het een kermis, niet echt een pretpark. Het grote verschil met tussen een pretpark en kermis is dat je op een kermis voor iedere attractie apart moet betalen. Maar goed, dat doet er nu niet toe. Volgens de spotjes bevindt het Glory Hole Theme Park zich in San Andreas. Het is echter nergens te vinden (wie weet indoor?).Dit is net zoiets als het stadion van de Liberty Swingers. man ga naar de gevangenis in los santos ga naar die cellen en daar is gloryhole gloryhole zijn alleen maar een wc waar ze hun p*ck door steken en dat dan vrouwen er aan z**gen het is wel geen heel park vol met wc's hé Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 manga naar de gevangenis in los santos ga naar die cellen en daar is gloryhole gloryhole zijn alleen maar een wc waar ze hun p*ck door steken en dat dan vrouwen er aan z**gen het is wel geen heel park vol met wc's hé Dat de naam een EE was, is al bekend, maar het gaat hier om de locatie van het fictionele pretpark zoals het gepresenteerd wordt in de reclames op de radio Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 manga naar de gevangenis in los santos ga naar die cellen en daar is gloryhole gloryhole zijn alleen maar een wc waar ze hun p*ck door steken en dat dan vrouwen er aan z**gen het is wel geen heel park vol met wc's hé Dat de naam een EE was, is al bekend, maar het gaat hier om de locatie van het fictionele pretpark zoals het gepresenteerd wordt in de reclames op de radio Die is er niet. Anders was het wel allang bekend Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Die is er niet.Anders was het wel allang bekend Maar dat zeg ook niet dat die er wel is. Ik zeg alleen waarover het topic gaat. Dat het pretpark er niet was wist ik al ruim 4 jaar geleden Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Maar dat zeg ook niet dat die er wel is. Ik zeg alleen waarover het topic gaat. Dat het pretpark er niet was wist ik al ruim 4 jaar geleden Er wordt toch om gevraagd dus ik geef alleen antwoord Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 ik vind het al bijzonder hoe je zo'n naam in godsnaam verzint! ik hoor de reclame ook geregeld... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.