chrisie-boy Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Heey mensen. ik had een vraagje over de kleding. weten jullie misschien waar je. de outfit met: - Zwarte sneaks. - Donker groene broek. - Zwart lederen vest/jas. deze kan ik in mijn eene savegame wel krijgen en in de andere niet. weten jullie meer over dit onderwerp?? GreetzZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Omdat er maar 3 verschillende kleding winkels in GTA IV zijn, zal het niet zo moeilijk zijn ze te vinden. Kijk een bij Modo en de Russian shop. Bij de Purseus winkels heb je meestal chique kleding. En aangezien mij dat niet echt lijkt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 bij Mode volgensmij en als je de groene jeans bedoelt ,die is bij mode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 bij Mode volgensmijen als je de groene jeans bedoelt ,die is bij mode Het is Modo, Whaaha 2e keer vandaag dat ik je verbeter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 ja hoor weer !!!!! kweet ook niet wat er aan de hand is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) xD Bewerkt: 22 juli 2008 door GTAIVMASTAH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakje69 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 bij Mode volgensmijen als je de groene jeans bedoelt ,die is bij mode Het is Modo, Whaaha 2e keer vandaag dat ik je verbeter. 3de keer is tracteren srry voor offtopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chrisie-boy Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik heb nog eens gekeken en wat blijkt. deze kleren zijn wel te krijgen in het huis van playboy. aangeziek ik deze in niet al mijn savegames heb. ben ik de[ spoiler]LUL[ /spoiler]. weet iemand miss hoe ik deze kan krijgen lathers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 bij Mode volgensmijen als je de groene jeans bedoelt ,die is bij mode Het is Modo, Whaaha 2e keer vandaag dat ik je verbeter. 3de keer is tracteren srry voor offtopic ja zeker ik heb nog eens gekeken en wat blijkt.deze kleren zijn wel te krijgen in het huis van playboy. aangeziek ik deze in niet al mijn savegames heb. ben ik de[ spoiler]LUL[ /spoiler]. weet iemand miss hoe ik deze kan krijgen lathers ik fat je vraag niet wil je die kleren in je savegame ??? dan moet je ze kopen en dan in die savegame opslaan als dit je vraag was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Volgens mij bedoel jij de kleren die je krijgt als je Playboy X vermoord en je in zijn huis omkleed [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Jah dat zijn de kleren van claude in gta 3 !!! Het is gwn een pak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Jah dat zijn de kleren van claude in gta 3 !!! Het is gwn een pak. Ja die bedoel ik ik was even z'n naam vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.