gtafanxbox Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Geplaatst: 15 mei 2004 iemand zij wat over bodygards om ergens te kopen/krijgen is. Maar ik bedoel niet die onnozele gasten bij vercetty estate Reageren
Arjen Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Dan zou ik niet weten waar je het over hebt. Je kunt alleen maar bij het Vercetti Estate bodyguards krijgen. Reageren
youristoeri Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 hoe krijg je dan bodyquarts bij versetti's estate?????? :huh: :huh: Reageren
Le Freak Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Als je het spel 100 % uitgespeeld hebt.. Reageren
Arjen Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Jep. Dan krijg je 3 bodyguards. Die zitten dan in jou kamer. Ze helpen je door op mensen te schieten die ook op jou schieten. Reageren
gtafanxbox Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2004 ook die zal ik waaarschijnlijk nooit krijge want heb niet de pole posion en sunshine Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Geplaatst: 3 juni 2004 Da's toch geen probleem? Die kan je toch kopen? Of bedoel je dat de 'missies' daar niet lukken? Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Geplaatst: 3 juni 2004 Da's toch geen probleem? Die kan je toch kopen? Of bedoel je dat de 'missies' daar niet lukken? Sunshine Missies is geen probleem. Gewoon wat auto's verzamelen. Pole Position ook niet. Hij heeft vast te weinig geld. Je kan geld verdienen door de politie te vermoorden. Maar ook bij het Vercetti Estate kan je $5000 krijgen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Geplaatst: 4 juni 2004 Geld rolt vanzelf naar binnen... Door missies, etc. En anders ga je wat van die submissies doen, zoals taxi of brandweer. En als je een Tank hebt; de vigilance missies zijn dan zo gedaan Reageren
Eddy93 Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 Als je het spel 100 % uitgespeeld hebt.. 100% uitgespeeld... valt de haven daar ook onder. want bij al mijn gebouwen heb ik mensen rondhangen die ook bij het versettie huis staan. maar 3 bodyguards op me kamer??? ik heb verder alles uitgespeeld op de haven na, maar die vindt ik niet belangrijk zo vaak ga ik toch niet het water op Reageren
Trax Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 Als je het spel 100 % uitgespeeld hebt.. 100% uitgespeeld... valt de haven daar ook onder. want bij al mijn gebouwen heb ik mensen rondhangen die ook bij het versettie huis staan. maar 3 bodyguards op me kamer??? ik heb verder alles uitgespeeld op de haven na, maar die vindt ik niet belangrijk zo vaak ga ik toch niet het water op Je moet ook alle minigames, hidden packages en stunts doen hé. Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 juni 2004 Rapport Geplaatst: 7 juni 2004 En de haven vond ik zwaar irritant. Ik had 0 seconden over bij die boatrace! En da's mn record :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.