Jump to content

GTA III: mods


.Senne

Recommended Posts

hey mede forummertjes :D

ik had een paar vraagjes voor mods van GTA III:

1. werken gta vice city mods ook voor GTA III? want bij de meeste sites staan die samen in één categorie, alleen zijn de mods voor III van veel slechtere kwaliteit dan die van Vice city..

2. bestaat er iets als een 'gta III ultimate mod'? dus een mod waarbij veel auto's en gebouwen veranderd worden in één keer?

en als laatste: iemand die toevallig een paar goede sites weet voor GTA III mods?

de meeste sites met mods zijn allemaal voor de andere gta's, en zeer weinig voor GTA III.

dus weet iemand n goede site? iets als deze: >>project cerbera<<

alvast bedankt :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

eeh bedankt! :D had daar nog nooit van gehoord, en heb em gevonden! ^_^

heb nu al 3 van die mods: de twenty ten mod, de gta III ultimate mod en de real GTA III mod :tu:

en nog een vraagje: weet iemand of er een carspawner bestaat voor gta III? dat zou heel handig zijn, kon niets vinden met google :N

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat je met Twenty Ten mod de sterrenwacht kan bereiken i.v.m grond en sterrenwacht is solid gemaakt. Ook Ghost Town wordt vervangen, ik dacht dat er ook een bos was dat lijkt op zo'n bos van GTA San Andreas, maar ben daar niet zeker van.

Trailer Twenty Ten mod:

-------------------EDIT 1--------------------

Met LithJoe's Ultimate Trainer v3.5 kan je dat misschien doen, je kan natuurlijk ook de Garage Editor gebruiken die bijgeleverd is met LithJoe's Ultimate Trainer v3.5. Verder weet ik niks...

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...