GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Ik zag laatst op Star Junction een billboard met iets van flowers ofzo.. Er stond een man gebukt op en de andere stond rechtop met zijn kruis tegen de 1e zijn reet aan. Bewijs komt nog Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 hahahaha dats dik gay jammer genoeg heb ik hem nog niet gezien Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) hahahaha dats dik gay jammer genoeg heb ik hem nog niet gezien Hoezo jammer? Ben je ook homo? Grapjuhhh![/font] Bewerkt: 22 juli 2008 door Sjorszzz Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Whahahah! leuk gevonden nog niet gezien. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik had al eens zoiets gezien, volgens mij gaat dat over een film. Ik stond voor zoon gebouw en bijna alles was van glas dus ik kon naar binnen kijken en daar hingen van die filmposters op. ik weet niet meer waar het was en ik kon ook niet naar binnen laterz Reageren
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan heb ik 'm al gezien, wel leuk ja Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 oog om oog tand om tand BEWIJS!!!! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 hahahaha dats dik gay jammer genoeg heb ik hem nog niet gezien Hoezo jammer? Ben je ook homo? Grapjuhhh![/font] nee lijkt me gwn grappig te zien Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 oog om oog tand om tandBEWIJS!!!! Ik zeg dat het bewijs nog komt maar ik ga morgen op vakantie dus dat kan nog een tijdje duren . Maar meerder mensen zeggen dat ze het gezien hebben dus zou iemand anders even een screen willen maken? Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 was maar een grapje maar zo reageerde jij ook op mijn macdonalds container Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.