Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

waterfm8.jpg

truecoloursak5.jpg

theunderworldws6.jpg

dscf1452bm3.jpg

theotherworldzn3.jpg

lostdy1.jpg

deathiify0.jpg

bellisperennisgw6.jpg

autumn2nc3.png

awildboarappearsjv4.jpg

redrosedx0.png

Een met photoshop ge-edite foto van een Tramrails in Budapest:

railtrackrs3.png

Ik zal deze foto's allemaal, en ook anderen uploaden op mijn DeviantArt pagina; Er staan daar ook andere foto's en ander werk van mij. Ik hoop dat je hebt genoten van het bekijken van mijn foto's.

Ze zijn allemaal genomen met de Fujifilm Finepix S9600.

Bewerkt: door Eli R
Geplaatst:

eey kerel :cya:

prachtige foto's :tu:

ik wist niet dat je foto's mocht showen of inzetten bij een battle. nu ik weet dat ik dat wel mag wil ik wel een battle met jou aangaan (niet nu maar een ander keer)

Geplaatst:

O my god, close up for the win _O_ Sommige zijn echt prachtig, andere wat minder maar overall zijn ze echt super. Een van de mooiste vind ik toch wel die met die paarse bloem en die klaproos door het gebruik van je focus. Die met die waterdruppel is trouwens ook echt super mooi en de focus is goed gedaan. Sommige zijn wat saaier, bijvoorbeeld doordat je eigenlijk (bijvoorbeeld bij die krekel) een te groot oppervlak hebt met het zelfde en weinig afwisseling. Als je de krekel nou iets groter in beeld had, waardoor hij meer op de voorgrond kwam, dan was het een betere foto geweest. Wat voor camera gebruik je voor deze foto's?

Geplaatst:
O my god, close up for the win _O_ Sommige zijn echt prachtig, andere wat minder maar overall zijn ze echt super. Een van de mooiste vind ik toch wel die met die paarse bloem en die klaproos door het gebruik van je focus. Die met die waterdruppel is trouwens ook echt super mooi en de focus is goed gedaan. Sommige zijn wat saaier, bijvoorbeeld doordat je eigenlijk (bijvoorbeeld bij die krekel) een te groot oppervlak hebt met het zelfde en weinig afwisseling. Als je de krekel nou iets groter in beeld had, waardoor hij meer op de voorgrond kwam, dan was het een betere foto geweest. Wat voor camera gebruik je voor deze foto's?

Onderaan mijn bericht staat dat mijn foto's zijn genomen met een Fujifilm Finepix S9600 digitale camera.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...