Eli R Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Een met photoshop ge-edite foto van een Tramrails in Budapest: Ik zal deze foto's allemaal, en ook anderen uploaden op mijn DeviantArt pagina; Er staan daar ook andere foto's en ander werk van mij. Ik hoop dat je hebt genoten van het bekijken van mijn foto's. Ze zijn allemaal genomen met de Fujifilm Finepix S9600. Bewerkt: 22 juli 2008 door Eli R Reageren
rjravi1 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 mooie foto's jammer genoeg deden er een paar het niet Reageren
kamranoi Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 eey kerel prachtige foto's ik wist niet dat je foto's mocht showen of inzetten bij een battle. nu ik weet dat ik dat wel mag wil ik wel een battle met jou aangaan (niet nu maar een ander keer) Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 O my god, close up for the win Sommige zijn echt prachtig, andere wat minder maar overall zijn ze echt super. Een van de mooiste vind ik toch wel die met die paarse bloem en die klaproos door het gebruik van je focus. Die met die waterdruppel is trouwens ook echt super mooi en de focus is goed gedaan. Sommige zijn wat saaier, bijvoorbeeld doordat je eigenlijk (bijvoorbeeld bij die krekel) een te groot oppervlak hebt met het zelfde en weinig afwisseling. Als je de krekel nou iets groter in beeld had, waardoor hij meer op de voorgrond kwam, dan was het een betere foto geweest. Wat voor camera gebruik je voor deze foto's? Reageren
Eli R Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 O my god, close up for the win Sommige zijn echt prachtig, andere wat minder maar overall zijn ze echt super. Een van de mooiste vind ik toch wel die met die paarse bloem en die klaproos door het gebruik van je focus. Die met die waterdruppel is trouwens ook echt super mooi en de focus is goed gedaan. Sommige zijn wat saaier, bijvoorbeeld doordat je eigenlijk (bijvoorbeeld bij die krekel) een te groot oppervlak hebt met het zelfde en weinig afwisseling. Als je de krekel nou iets groter in beeld had, waardoor hij meer op de voorgrond kwam, dan was het een betere foto geweest. Wat voor camera gebruik je voor deze foto's? Onderaan mijn bericht staat dat mijn foto's zijn genomen met een Fujifilm Finepix S9600 digitale camera. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.