Jump to content

Driving School

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie(s): Driving School

Versie: 1.01

Cheat(s): Zal niet nodig zijn.

Overige: ik ben nu bij de ena laatste van de driving school moet er dus nog 2,

het liefst zou ik willen of iedereen goud voor me zou kunnen halen, dat zou ook nice zijn :7

M.v.g Chris :D

Bestand:

GTASAsf2.b

Geplaatst:
het liefst zou ik willen of iedereen goud voor me zou kunnen halen
Iedereen? Dat is wel veel gevraagd voor 1 savegame.

Back to School: alles goud

Beloning: driving skill+, Super GT, Bullet en Hotknife voor de rijschool, zwart-blauwe Banshee naast de martial arts gym, wit-bruine Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hollow.

Je zal nu 2x telefoon moeten krijgen van Jethro, 1x voor de Race Tournament en 1x om onroerend goed (garage) te kopen als dekmantel voor gestolen auto's.

Heb geen cheats en geen mods gebruikt. Veel plezier met het laatste gedeelte van het spel ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
het liefst zou ik willen of iedereen goud voor me zou kunnen halen
Iedereen? Dat is wel veel gevraagd voor 1 savegame.

Back to School: alles goud

Beloning: driving skill+, Super GT, Bullet en Hotknife voor de rijschool, zwart-blauwe Banshee naast de martial arts gym, wit-bruine Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hollow.

Je zal nu 2x telefoon moeten krijgen van Jethro, 1x voor de Race Tournament en 1x om onroerend goed (garage) te kopen als dekmantel voor gestolen auto's.

Heb geen cheats en geen mods gebruikt. Veel plezier met het laatste gedeelte van het spel ^_^

Ik bedoelde iemand, niet iedereen lol :puh:, Heel erg bedankt voor het behaale van me drive school :D!!!

Bewerkt: door The Distortion
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...