Torritor Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Beste Leden, Amsterdoom is Nederlands bekendste en leukste shooter. Het verhaal is simpel. Buitenaardse wezens de zogenaamde Grobbers zijn geland in onze hoofdstad en proberen de macht over te nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zoals het in een echte shooter betaamd zul je strijd aanbinden met dit grobbervolk. Hierover heb je de beschikking over 5 verschillende wapens. In het begin bieden de grobbers weinig tegenstand, maar verder in het spel zijn ze stukken gevaarlijker en tactischer. Op sommige stukken begint het spel op een echte tactical shooter te lijken en zal men je vanaf strategische plekken onder vuur nemen. Nou, ik had een level uitgespeeld van Amsterdoom en tijdens het laden van de volgende level ''De Kelder'' trad er een melding op dat er een fout was opgetreden. Het stond er niet bij welke fout het was. Er stond: ''Er is een onverwachte fout opgetreden in Amsterdoom. Kijk of je met Davi-Service het probleem kan oplossen.'' Er stond ook bij hoe je erheen moest gaan. Maar dat is niet belangrijk. Het gaat om de 2 zinnen die opgenoemd werd voor in het spel Amsterdoom. Kan iemand mij helpen om het probleem op te lossen? Want nu kan ik het spel niet meer spelen, maar alleen opstarten. De fout ben ik een paar jaar ook al tegen gekomen. Ik heb Amsterdoom al 6 jaar, en had hem 4 jaar niet meer gespeeld, totdat ik het spel vond. Voor wie mij informatie ofzo kan sturen voor het oplossen van het probleem: Alvast bedankt! Wie iemand ook toevallig of Amsterdoom 2 bestaat? Want op een paar websites stond er dat het spel vermoedelijk bestaat, maar ik geloof het niet helemaal. Ik moet echt bewijs hebben om het echt kunnen geloven. Amsterdoom 2 moet dan (als er misschien bewijs is) de opvolger van Amsterdoom moeten zijn. M.V.G, Shy-Guy Bewerkt: 23 juli 2008 door Shy-Guy Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Hey, Ik heb deze fout ook, tot ik een keer een account aanmaakte waarmee ik niet wist wat het verschil was. Toen probeerde ik nog een account te maken, en bij deze kreeg ik de fout. Heel irritant, ik dacht, het zal er wel aan liggen dat het het eerste account is.. Ik verwijder al m'n accounts, maak er één, en toen kreeg ik weer de fout, en ik weet helemaal niet wat er verschild tussen dat eerste account en dit, behalve de naam dan. Ook ik ben d'r als de kippen bij als er een oplossing komt! MVG, Luccie1997 P.S.: Amsterdoom 2 is nooit gekomen, en zal denk ik ook niet meer komen, want Davilex ontwerpt geen games meer, heel jammer Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Het is een davilex game. En dat is prulzooi. Ikzelf heb ook meerdere games weg mogen gooien omdat ze niet uitspeelbaar waren, allemaal met deze fout. Ik gok op een compactbiliteitsfout, dus dat kan je proberen, maar verder.. Vervelende aan davilex spellen is dat ze nooit een fatsoenlijke errorcode of callstack hebben bij een crash. Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Het is een davilex game. En dat is prulzooi. Ikzelf heb ook meerdere games weg mogen gooien omdat ze niet uitspeelbaar waren, allemaal met deze fout. Ik gok op een compactbiliteitsfout, dus dat kan je proberen, maar verder.. Vervelende aan davilex spellen is dat ze nooit een fatsoenlijke errorcode of callstack hebben bij een crash. Ik heb hem proberen op te starten met compatibiliteitsmodus Windows 2000, maar nog deed hij het niet.. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Het is een davilex game. En dat is prulzooi. Ikzelf heb ook meerdere games weg mogen gooien omdat ze niet uitspeelbaar waren, allemaal met deze fout. Ik gok op een compactbiliteitsfout, dus dat kan je proberen, maar verder.. Vervelende aan davilex spellen is dat ze nooit een fatsoenlijke errorcode of callstack hebben bij een crash. Tsss Grachtenracer was anders een geweldige game! Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Het is een davilex game. En dat is prulzooi. Ikzelf heb ook meerdere games weg mogen gooien omdat ze niet uitspeelbaar waren, allemaal met deze fout. Ik gok op een compactbiliteitsfout, dus dat kan je proberen, maar verder.. Vervelende aan davilex spellen is dat ze nooit een fatsoenlijke errorcode of callstack hebben bij een crash. Tsss Grachtenracer was anders een geweldige game! Idd, die heb ik ook nog Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 Kun je je savegame delen? Dan test ik hem hier even. Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 Kun je je savegame delen? Dan test ik hem hier even. Waar staan die savefiles? En hoe zal ik je ze doorsturen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.