Jump to content

Extra gang teretorium niet zichtbaar.

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit een tijdtje door te vliegen bij die eindeloze zee.

En me gang control is naar (100% naar 96.49%)

Maar er komen geen exrta gang teretorium.

Weet iemand hoe dat komt.

(P.S het is op de pc)

Geplaatst: (bewerkt)

Het probleem is dat deze glitch op de PC (met de Xbox hetzelfde liedje) minder goed werkt dan op de PS2. Op de PC zul je dus inderdaad langer moeten vliegen, en heb je een kleine(re) kans van slagen.

Kijk daarnaast goed of je geen kleine gebiedjes ziet in bijvoorbeeld Bayside. Mocht je echt niets zien, kan je je savegame plaatsen (je hebt 't spel immers op de PC), dan zal 'n ander ernaar kijken of, mocht je het willen, opslaan met de extra gebieden.

Edit: Ze blijken al zichtbaar te zijn.. :)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

De kleuren van die extra gebieden kunnen heel licht van kleur zijn, lastig te herkennen. Je kan het ook zien aan de kleur van de tekst (rechtsonder) van de naam van de wijken. Die zie je als je van de ene wijk naar de andere gaat. Normaal gesproken zijn deze teksten wit van kleur, dat witte kan dus ook een andere kleur hebben. ^_^

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik gewoon effe de Savegam Editor downloaden. (ga naar gtagarage.com en zoek op savegame editor) daarmee kan je jouw savegame bewerken zodat heel San Andreas jouw gang territory is. Veel relaxter dan steeds die achterlijke vliegtuig-glitch gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...