Mr.Umberto Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Hallo, ik heb een vraag ik speel nu vice city op de ps2 en ik zou willen weten waar de teargas Grenade ligt. Bij mij ligt er een granaat bij het politie bureau. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Zoals je kon zien op WikiGTA, is er maar één vindplaats voor de Tear gas grenade, en dat is hier. Dus jij hebt die al gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Maar er ligt een granaat, en geen traangas . Wie kan me helpen? Bewerkt: 23 juli 2008 door Mr.Umberto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Volgens mij heb je die niet eens in Vice city. Dat is namelijk de plek waar net zoals op de PC gewoon een granaat ligt. Dus waarom zou er op de PS2 dan op die plek een tear gas grenade liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Volgens mij heb je die niet eens in Vice city.Dat is namelijk de plek waar net zoals op de PC gewoon een granaat ligt. Dus waarom zou er op de PS2 dan op die plek een tear gas grenade liggen? http://nl.wikigta.org/wiki/Tear_gas_grenade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dat is het! Dat plaatje van die tear gas grenade, daar wordt ie vastgehouden door Victor Vance van Vice city stories. Dus Lance heeft het antwoord in zijn link staan. Kijk maar eens goed naar het plaatje in de link van Lance. Ik denk dat het voor Vice city stories is. Want die tear gas grenade wordt vastgehouden door Victor Vance en niet door Tommy Vercetti. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dat is het! Dat plaatje van die tear gas grenade, daar wordt ie vastgehouden door Victor Vance van Vice city stories. Dus Lance heeft het antwoord in zijn link staan. Kijk maar eens goed naar het plaatje in de link van Lance. Ik denk dat het voor Vice city stories is. Want die tear gas grenade wordt vastgehouden door Victor Vance en niet door Tommy Vercetti. Victor Vance houdt inderdaad die granaat vast, maar dat komt omdat de Tear Gas Grenade ook in GTA: Vice City Stories voor komt. De Tear Gas Grenade komt dus ook in GTA Vice City voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 En waarom zegt Mr.Umberto dan dat er op die plek gewoon een granaat ligt? Tja ik heb geen PS2 dus ik kan het niet uitzoeken. Maar Mr.Umberto wel en die kan hem niet vinden op die plek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Ik heb de ps2 versie maar hij ligt er niet, ik heb gegoogled en er stond op een site dat ik mischien de nieuwere versie heb van vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Als je de platinum versie hebt kan het wezen dat ie er niet ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Het kan zijn dat je de platinum versie hebt zoals ~Lance Vance zegt. Bij mij ligt de tear gas grenade er gewoon. Ik heb trouwens niet de platinum versie dus het kan wel kloppen dat de tear gas grenade niet in de platinum versie zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.