H0ppie Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunen grtz hoppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunengrtz hoppie Na de missie 'Photo Shoot' van Playboy X krijg je een nieuwe GSM, een Whiz Wireless mobile phone, en dat is de enigste die je kan krijgen. Voor de rest kan je geen GSM's kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunengrtz hoppie Je kan geen nieuwe GSM's kopen, je krijgt wel een nieuwe na de door GTAFan genoemde missie van Playboy, deze zal herkenbaar zijn door de andere achtergrond, namelijk die van Whiz Mobile, en een camera. Met deze telefoon kun je wél ringtones bestellen enzo. Ik heb ze nu allemaal erop staan xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H0ppie Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunengrtz hoppie Je kan geen nieuwe GSM's kopen, je krijgt wel een nieuwe na de door GTAFan genoemde missie van Playboy, deze zal herkenbaar zijn door de andere achtergrond, namelijk die van Whiz Mobile, en een camera. Met deze telefoon kun je wél ringtones bestellen enzo. Ik heb ze nu allemaal erop staan xD bedankt jullie 2 en alex welke gebruik je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunengrtz hoppie Je kan geen nieuwe GSM's kopen, je krijgt wel een nieuwe na de door GTAFan genoemde missie van Playboy, deze zal herkenbaar zijn door de andere achtergrond, namelijk die van Whiz Mobile, en een camera. Met deze telefoon kun je wél ringtones bestellen enzo. Ik heb ze nu allemaal erop staan xD bedankt jullie 2 en alex welke gebruik je? Je gebruikt automatisch die Whiz mobiel. Die is ook een stuk vetter aan dat camera ding heb je bijna niks maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunengrtz hoppie Je kan geen nieuwe GSM's kopen, je krijgt wel een nieuwe na de door GTAFan genoemde missie van Playboy, deze zal herkenbaar zijn door de andere achtergrond, namelijk die van Whiz Mobile, en een camera. Met deze telefoon kun je wél ringtones bestellen enzo. Ik heb ze nu allemaal erop staan xD bedankt jullie 2 en alex welke gebruik je? Je gebruikt automatisch die Whiz mobiel. Die is ook een stuk vetter aan dat camera ding heb je bijna niks maarja Je gebruik hem een aantal keren met een missie, en kan er foto's mee maken die nergens terug zijn te vinden. Dus wie weet komt er ooit nog een patch dat je de foto's nog ergens kan terug zien, maar het ziet er niet naar uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Je gebruik hem een aantal keren met een missie, en kan er foto's mee maken die nergens terug zijn te vinden. Dus wie weet komt er ooit nog een patch dat je de foto's nog ergens kan terug zien, maar het ziet er niet naar uit. Ik denk hiet dat dit zal gebeuren hoor het is ook niet dat me dat erg veel kan boeien of die dingen nou wel of niet worden opgeslagen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 btw, als je alles van de ringtone website koopt in één keer kost het allemaal maar $100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 ik had een vraagje krijg je ook een nieuwe GSM na een bepaalde missie of kun je er 1 kopen (ik heb er natuurlijk wel 1) want er zijn ring tones die mijn GSM niet ondersteunengrtz hoppie Je kan geen nieuwe GSM's kopen, je krijgt wel een nieuwe na de door GTAFan genoemde missie van Playboy, deze zal herkenbaar zijn door de andere achtergrond, namelijk die van Whiz Mobile, en een camera. Met deze telefoon kun je wél ringtones bestellen enzo. Ik heb ze nu allemaal erop staan xD bedankt jullie 2 en alex welke gebruik je? Hoe bedoel je welke ik gebruik... Welke ringtones etc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Ik gebruik de ringtone van drive en de achtergrond van vip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Ik gebruik de ringtone van drive en de achtergrond van vip. Cluckingbel achtergrond is echt het vetste :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dat is waar ook , Ik had op de oude telefoon de ringtone pager, Je weet wel dat geluid als je pager afgaat in Gta III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Ringtype: Ring Ringtone: Katja's Waltz Theme: Cluckin' Bell Keypad Tone: Yes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.