Jump to content

Learning to Fly

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forumleden!

Ik kan de missie Learning to Fly echt niet halen ik zit er al iets van een jaar vast mee , en het lukt me gewoon echt niet!

Take Off snap ik al niet , ik snap gewoon niet wat je daar bij moet doen , ik heb al op wikigta gekeken , maar die uitleg vind ik echt vag bij deze missie.

En ik heb het op de PS2 , dus ik kan geen savegame aanvragen want ik heb dat spul wat je daarvoor nodig hebt niet.

Nu is mijn vraag ; Kunnen jullie me mischien hepen hoe ik hier verder kom ?

Al Vast bedankt

Greetz Johan112

Geplaatst:

Dus je kunt Take Off al niet halen? Dit is nog één van de makkelijkste missies, en de beschrijving op WikiGTA is ook niet lastig lijkt me. Je stijgt op door eerst voldoende snelheid te maken. Zodra je de melding krijgt op het scherm, stijg je op door je linker joystick naar achteren te bewegen. Klap gelijk je wielen in door op de rechter joystick te drukken. Vervolgens hoef je alleen maar te veranderen van hoogte en door de corona's te vliegen.

Ik raad je aan om ook eens de besturing door te nemen op WikiGTA, kijk onder het kopje Hydra. Let op: De mogelijkheden 'Stuwraketten naar voor/achteren', 'Richten', 'Flare' en 'Raketten afschieten' zijn enkel beschikbaar voor de Hydra, en dus niet met de Rustler waarin je vliegt!

Geplaatst: (bewerkt)

oke bedankt !

ik ga het proberen

Ik heb hem gehaald :D

BEDANKT!

Bewerkt: door Johan112

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...