m.e.t Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb een probleem. Ik was bezig alle horseshoes te verzamelen. Ik had de vindplaatsen van de site uitgeprint en weggestreept welke ik al had. Ik heb er nu 49. Maar op de plek waar volgens mijn "boekhouding" de laatste moet zijn kan ik er geen vinden. Misschien had ik die al. Nu kan die laatste overal zijn. Heeft iemand dit probleem eerder gehad en wat heb je toen gedaan? m.e.t Reageren
Donwell Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Als je het spel op de PC hebt, raad ik je SAMA aan. Dit programma leest als het ware je savegame, en geeft op een map aan waar, in dit geval, je horseshoe ligt. Dit werkt ook met tags, oysters, en andere vereisten voor de 100%. Ik raad je aan de ReadMe door te lezen, aangezien hier nog wel wat handige informatie in kan staan. Mocht je het spel niet op de PC hebben, dan zit er helaas niets anders op om nog eens rond te kijken. Verdeel desnoods San Fierro in verschillende districten, en doorzoek ze. Als er niets is, zet je een kruis door dat district en zo ga je verder. EDIT@Koe Verrek, je hebt gelijk. Bewerkt: 23 juli 2008 door Donwell Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Toch is er nog wel een mogelijkheid als je Sa niet op de pc hebt. Want er is een cheat voor de ps2 die er voor zorgt dat je ze allemaal al hebt gevonden. Terwijl ze er nog gewoon liggen. Het is misschien raar maar waar. Mocht je intressen hebben zoek ik die cheat nog wel even voor je op oke? Reageren
Donwell Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Er zijn geen cheats die ervoor zorgen dat je dat soort collectables al hebt. Alle cheats die zijn te gebruiken kun je vinden op WikiGTA. EDIT@hieronder Er zijn simpelweg geen cheats die ervoor zorgen dat je events voor de 100% in één keer hebt... Zelf weten, we wachten je reactie wel af.... Bewerkt: 23 juli 2008 door Donwell Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Toch is er nog wel een mogelijkheid als je Sa niet op de pc hebt.Want er is een cheat voor de ps2 die er voor zorgt dat je ze allemaal al hebt gevonden. Terwijl ze er nog gewoon liggen. Het is misschien raar maar waar. Mocht je intressen hebben zoek ik die cheat nog wel even voor je op oke? Er zijn geen cheats die ervoor zorgen dat je dat soort collectables al hebt. Alle cheats die zijn te gebruiken kun je vinden op WikiGTA. @ Sjorszzz die cheat wil ik wel eens proberen, zoek hem aub op @ Downwell dat ben je nooit zeker... MegaPilot. Reageren
The Distortion Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Toch is er nog wel een mogelijkheid als je Sa niet op de pc hebt.Want er is een cheat voor de ps2 die er voor zorgt dat je ze allemaal al hebt gevonden. Terwijl ze er nog gewoon liggen. Het is misschien raar maar waar. Mocht je intressen hebben zoek ik die cheat nog wel even voor je op oke? Er zijn geen cheats die ervoor zorgen dat je dat soort collectables al hebt. Alle cheats die zijn te gebruiken kun je vinden op WikiGTA. @ Sjorszzz die cheat wil ik wel eens proberen, zoek hem aub op @ Downwell dat ben je nooit zeker... MegaPilot. Er is wel een trainer voor de pc ^^ Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Toch is er nog wel een mogelijkheid als je Sa niet op de pc hebt.Want er is een cheat voor de ps2 die er voor zorgt dat je ze allemaal al hebt gevonden. Terwijl ze er nog gewoon liggen. Het is misschien raar maar waar. Mocht je intressen hebben zoek ik die cheat nog wel even voor je op oke? Er zijn geen cheats die ervoor zorgen dat je dat soort collectables al hebt. Alle cheats die zijn te gebruiken kun je vinden op WikiGTA. @ Sjorszzz die cheat wil ik wel eens proberen, zoek hem aub op @ Downwell dat ben je nooit zeker... MegaPilot. Er is wel een trainer voor de pc ^^ Ik ben PS2 gamer MegaPilot. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Verdeel desnoods San Fierro in verschillende districten, en doorzoek ze.Lijkt me handiger om dat in Las Venturas te doen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Er zijn geen cheats die ervoor zorgen dat je dat soort collectables al hebt. Alle cheats die zijn te gebruiken kun je vinden op WikiGTA.EDIT@hieronder Er zijn simpelweg geen cheats die ervoor zorgen dat je events voor de 100% in één keer hebt... Zelf weten, we wachten je reactie wel af.... Die cheat bestaat echt wel zeker wel!!! Ik heb hem zelf ook gebruikt voor de ps2! Maar ik lees dus dat ik hem ff voor je moet opzoeken? Dat zal ik dan wel ff voor je doen maar om die cheat te kunnen gebruiken moet je wel een Action Replay Max hebben. Dit is een programma speciaal voor de ps2 om cheats mee te kunnen invoeren. Want de cheat waar ik het over heb kun je niet met de knoppen van je joystick invoeren. Dus als je een Action Replay Max hebt zoek ik wel ff voor je op. Meer info over een Action Replay Max is in de link te vinden. http://www.codejunkies.com/ Je moet wel even Europa aan klikken. En Oja mocht je er geen hebben dan kun je er 1 krijgen bij een MediaMarkt ofzo. Ik heb hem zelf bij Bol.com besteld. Het is alweer een jaar of 2 terug dat dat was dus hoe het precies allemaal zat weet ik niet meer. Dit lijkt allemaal wel ingewikkeld maar dit lijkt alleen maar zo. Mocht je nog meer vragen hierover hebben dan hoor ik het wel oke? Sjorszzz Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Dat is Armax, als je even had gezegd dat het een Armax code was, en niet een door R* zelf geprogrammeerde cheat, dan was dat voor ons al een stuk helderder. Armax heeft inderdaad z'n eigen codes, dus als je dat gebruikt zal het vast wel kunnen.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Dat is Armax, als je even had gezegd dat het een Armax code was, en niet een door R* zelf geprogrammeerde cheat, dan was dat voor ons al een stuk helderder. Armax heeft inderdaad z'n eigen codes, dus als je dat gebruikt zal het vast wel kunnen.. OKe maar als ik dat doe word het meteen een stuk ingewikkelder. En het ging hier om cheats. En dit is gewoon een cheat. Dus daarom kom ik dr pas wat later mee. Want misschien ging het niet om de ps3 en als ik meteen dit had gepost dan was dit misschien overbodig geweest. Reageren
m.e.t Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Hoe werkt SAMA precies? Ik heb het gedownload en uitgepakt maar als ik er op klik gebeurd er niks... Reageren
cj101 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb een probleem. Ik was bezig alle horseshoes te verzamelen. Ik had de vindplaatsen van de site uitgeprint en weggestreept welke ik al had. Ik heb er nu 49. Maar op de plek waar volgens mijn "boekhouding" de laatste moet zijn kan ik er geen vinden. Misschien had ik die al. Nu kan die laatste overal zijn. Heeft iemand dit probleem eerder gehad en wat heb je toen gedaan?m.e.t Nou op een plek liggen er 2 heel dichtbij elkaar, kijk nog eens naar de website en zoek naar ( Dit kun je bijna niet zien.)2 die heel dichtbij elkaar liggen. Suc6. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Je kan het beste ff de Savegame Editor downloaden. (Klik) Daarmee kan je je savegame laden in het programma en aanklikken dat je alle Horseshoes hebt verzameld. Daarna kan je je savegame weer opslaan en voila, je hebt de laatste horseshoe. Volledig bug-vrij (dus niet dat die laatste horseshoe er toch nog ligt ofzo) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Volgens mij heeft m.e.t SAMA inmiddels ontdekt (in een ander topic dat inmiddels ook al gesloten is). En heeft hij dus geen moeite meer om dat laatste hoefijzer te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.