Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Wie kan voor mij 2 main bestanden samen voegen in 1

dan kan me computer ze allebei lezen.

alvast bedankt.

Geplaatst:

Dat snap ik niet..? Je wilt dus de main.scm van V1 en V2 in elkaar doen zodat de computer ze kan lezen? :?

Kun je het misschien wat duidelijker uitleggen?

Geplaatst:
Dat snap ik niet..? Je wilt dus de main.scm van V1 en V2 in elkaar doen zodat de computer ze kan lezen? :?

Kun je het misschien wat duidelijker uitleggen?

Hij wilt waarschijnlijk 2 verschillende scm mods in elkaar draaien.

Geplaatst:

Het is lastig om twee scm-mods bij elkaar te voegen, en tevens illegaal om online te zetten. Dus al zou iemand het voor jou in elkaar willen zetten, dan nog mag die hem niet op dit forum publiceren, tenzij je van beide makers van de mods toestemming hebt.

Geplaatst:
Het is lastig om twee scm-mods bij elkaar te voegen, en tevens illegaal om online te zetten. Dus al zou iemand het voor jou in elkaar willen zetten, dan nog mag die hem niet op dit forum publiceren, tenzij je van beide makers van de mods toestemming hebt.

En ook al krijg je toestemming van de makers, je zit dan altijd met nog een probleem. Je kan namenlijk geen missionbuilder mods en Sannybuilder mods door elkaar gebruiken. Sannybuilder had volgens mij zo´n ingebouwde functie maar ik kan me herineren dat dat niet zo goed werkte...

Maar als je toestemming hebt en het zijn de zelfde soort mods dan heb je hier een handige tutorial over het inelkaar draaien van .scm mods.

Beetje offtopic maar heeft iemand nog een versie van sannybuilder lager dan versie 3? Versie 3 werkt bij mij niet zo goed. (loopt steeds vast bij afsluiten)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...