The Distortion Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Is iemand mischien geintreseert om de ambulance missie's voor me te doen ? hier in Angel Pine, C.J staat gesaved in Angel Pine, je hoeft alleen maar naar het Ziekenhuis te lopen/rijden Ambulance staat er naast ^^ Missie(s): Ambulance Missie's (Paramedic) Versie: 1 Cheaten: (Ja/nee) Savefile: GTASAsf2.b Bewerkt: 23 juli 2008 door The Distortion
The Distortion Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Niemand die er zin in heeft ? Bewerkt: 23 juli 2008 door The Distortion
GTA-Sheep Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Op een mooie dag als deze trekt men erop uit en blijft een normaal denkend mens niet doelloos achter de PC zitten. Ja, ikke, maar ik heb geen keuze Er komt vanzelf wel iemand die hem even voor je wil doen hoor. En anders, als zich niemand meldt, doe ik hem voor je, maar dat wordt pas vanavond........ Edit @The Paramadic hieronder:
The Distortion Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Kan lockje op, ti's me zelf al gelukt !!
Recommended Posts