MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Jaah, eerst GTA IV(PS3/Xbox 360), En nu GTA: Chinatown Wars(Nintendo DS)... Ok, ik geef toe, ik heb zelf een DS... Maar wat gebeurd er nu met de PS2-gamers(waar ik deel van uitmaak)? Moeten wij nu ons een nieuwe console (PS3/ Xbox 360) aanschaffen? Als dat zo is, dan noem ik dat pure geldklopperij... Laat maar horen wat jullie er van denken... MegaPilot. Edit: 'k Wist niet waar dit te plaatsen, dus plaatste ik het bij de laatste GTA die op de PS2 verschenen is. Bewerkt: 23 juli 2008 door MegaPilot Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Weer zo'n topic.. Ik snap dat jij het kut vind, maar het kan niet anders. Anders moeten ze GTA IV wel heer erg downgraden als het op de PS2 moet. En ik vind dat er geen geldklopperij te pas komt, want je had GTA2 op de PS1 en toen kwam GTAIII op de PS2, kan je ook zeggen dat je toen een PS2 van 200 flappen moest kopen. En ja, ze zijn duurder, maar in die tijd was dat ook behoorlijk duur, en er moet toch ook vernieuwing komen, anders zit je de hele tijd met die mindere graphics. Je kan een PS2 moeilijk zo updaten, dus komt er een nieuwe: de PS3. En GTA IV kan dan wat betere graphics krijgen en meer opslag ruimte, dus wel een logische keuze. Ga Toch lekker next-gen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Weer zo'n topic..Ik snap dat jij het kut vind, maar het kan niet anders. Anders moeten ze GTA IV wel heer erg downgraden als het op de PS2 moet. En ik vind dat er geen geldklopperij te pas komt, want je had GTA2 op de PS1 en toen kwam GTAIII op de PS2, kan je ook zeggen dat je toen een PS2 van 200 flappen moest kopen. En ja, ze zijn duurder, maar in die tijd was dat ook behoorlijk duur, en er moet toch ook vernieuwing komen, anders zit je de hele tijd met die mindere graphics. Je kan een PS2 moeilijk zo updaten, dus komt er een nieuwe: de PS3. En GTA IV kan dan wat betere graphics krijgen en meer opslag ruimte, dus wel een logische keuze. Ga Toch lekker next-gen! Mjaa, ik tover geen 400 euro om een PS3 te kopen, en om GTA IV te kopen moet ik dan nog is 55 euro tevoorschijn toveren? Sorry, maar de prijzen mogen echt wel gedrukt worden. MegaPilot. Reageren
DdJDean Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Mjaa,ik tover geen 400 euro om een PS3 te kopen, en om GTA IV te kopen moet ik dan nog is 55 euro tevoorschijn toveren? Sorry, maar de prijzen mogen echt wel gedrukt worden. MegaPilot. Ik weet het, het is enorm duur. Ik heb ook nog geen PS3 en ik wacht nog altijd op een prijsverlaging, maar die komt dit jaar niet meer kan ik je zeggen. Sony komt eind augustus wel met een 80GB versie van de PS3, maar daar heb ik niks aan, want die kost nog steeds 400 euro. En de 40GB versie wordt niet in prijs verlaagd, dus gewoon 400 euro . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Mjaa,ik tover geen 400 euro om een PS3 te kopen, en om GTA IV te kopen moet ik dan nog is 55 euro tevoorschijn toveren? Sorry, maar de prijzen mogen echt wel gedrukt worden. MegaPilot. Ik weet het, het is enorm duur. Ik heb ook nog geen PS3 en ik wacht nog altijd op een prijsverlaging, maar die komt dit jaar niet meer kan ik je zeggen. Sony komt eind augustus wel met een 80GB versie van de PS3, maar daar heb ik niks aan, want die kost nog steeds 400 euro. En de 40GB versie wordt niet in prijs verlaagd, dus gewoon 400 euro . Zou je op die 80 GB versie ook PS2 games kunnen spelen? (In de 60 GB verise kan dat, maar die is niet meer verkrijgbaar). MegaPilot. Reageren
M4X Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Mjaa,ik tover geen 400 euro om een PS3 te kopen, en om GTA IV te kopen moet ik dan nog is 55 euro tevoorschijn toveren? Sorry, maar de prijzen mogen echt wel gedrukt worden. MegaPilot. Ik weet het, het is enorm duur. Ik heb ook nog geen PS3 en ik wacht nog altijd op een prijsverlaging, maar die komt dit jaar niet meer kan ik je zeggen. Sony komt eind augustus wel met een 80GB versie van de PS3, maar daar heb ik niks aan, want die kost nog steeds 400 euro. En de 40GB versie wordt niet in prijs verlaagd, dus gewoon 400 euro . Zou je op die 80 GB versie ook PS2 games kunnen spelen? (In de 60 GB verise kan dat, maar die is niet meer verkrijgbaar). MegaPilot. Ik geloof het wel, maar dit is nog niet bevestigd. Trouwens, DdJDean, wellicht komt er nog een prijsverlaging aangezien de Xbox360 ook recent in prijs is verlaagd, en een hoge piet binnen Sony deelde ook mee dat hij graag een prijsverlaging wilde. Anders blijft de prijs waarschijnlijk nog wel even 400 euro, maar met de 80GB versie haal je heel wat in huis. Reageren
Miek Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik vind dat al die gigabytes niet nodig zijn. Dat zou al veel geld schelen, ik wil alleen een PS3 om te gamen! Reageren
js007 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 er komen nog heel veel mooie ps2 titels uit en er zijn er zeker nog veel meer dat je niet hebt maar gta zal geen van zijn next gen games op deps2 uitbrengen mischien denken ze eraan om achter de nieuwe next gen gta een ps2 game te maken net zoals ze nu chainatowns wars uitbrengen . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) er komen nog heel veel mooie ps2 titels uit en er zijn er zeker nog veel meer dat je niet hebt maar gta zal geen van zijn next gen games op deps2 uitbrengen mischien denken ze eraan om achter de nieuwe next gen gta een ps2 game te maken net zoals ze nu chainatowns wars uitbrengen . Jaa, da's waar, er komen heel wat mooie titels. k' Heb gisteren Need For Speed: Most Wanted gekocht voor twintig euro. En eerlijk gezegd, het is z'n geld waard. Jaa, er zijn al nieuwere versies van Need For Speed, maar echt waar, Most Wanted is een aanrader. Maar nu ontopic. Ik vind de prijs echt waar belachelijk veel. Dan verschieten ze dat Nintendo zoveel verdiend met de WII. Al vind ik de WII ook veel kosten, anyways, de WII is niks voor mij. En eerlijk gezegd, ik kan een paar maanden sparen, maar echt waar, 400 euro voor een console, dat wil ik er niet aan geven... En ik snap Sony echt niet hoor, ze maken nu volgens DdJDean een nieuwe PS3(voor in augustus te verkopen), in december komt er dan een nieuwe PS2, de datums staan dus uit mekaar om de verkoop van de twee niet in de weg te staan. Maar hallo? Ze maken nieuwe PS2's en PS3's, die is echt wel een geldklopperij geworden... MegaPilot. @ Miek: Helemaal gelijk, die Gigabytes zijn niet nodig, een console is voor te gamen naar mijn mening, niet meer. Bewerkt: 23 juli 2008 door MegaPilot Reageren
Valto Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik zie geen reden waarom ze de games van nu voor de PS2 moeten maken. Een spel als GTA 4 kan niet eens op de ps2. Zit je bij nieuwe games op de pc ook altijd te zeuren dat de requirements veel te hoog, omdat jouw pc'tje dat niet aan kan? Zo gaat het nou eenmaal in technologie. Je hebt de nieuwste technologie nodig om de nieuwste dingen te kunnen gebruiken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik zie geen reden waarom ze de games van nu voor de PS2 moeten maken. Een spel als GTA 4 kan niet eens op de ps2. Zit je bij nieuwe games op de pc ook altijd te zeuren dat de requirements veel te hoog, omdat jouw pc'tje dat niet aan kan? Zo gaat het nou eenmaal in technologie. Je hebt de nieuwste technologie nodig om de nieuwste dingen te kunnen gebruiken. Pardon? Dus je koopt een console en achter een paar jaar mogen ze zeggen: je hebt hem voor niets gekocht? Het wil niet zeggen omdat jij een PS3/XBOX 360/goeie PC hebt, dat ze alles van PS2 van de markt mogen smijten he! :s MegaPilot. Bewerkt: 25 juli 2008 door MegaPilot Reageren
Nissan Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Tot nu toe heb ik op een PS3 altijd PS2 spellen kunnen spelen. Nee niet persoonlijk, want ik heb een XBOX 360. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Tot nu toe heb ik op een PS3 altijd PS2 spellen kunnen spelen.Nee niet persoonlijk, want ik heb een XBOX 360. Jij hebt dan de 60 gb versie he MegaPilot. Reageren
niko belic Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) zeg maar ik ben nog steeds niet zeker maar ik heb een PS3 met 40GB kan je daar nouw op bijv gta San andereas op spelen laat maar Bewerkt: 27 juli 2008 door niko belic Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Alles wordt vernieuwd, kijk naar je de TV's van vroeger, een tijdje geleden en van nu. Eerst waren het zwart-wit gevallen zonder geluid, toen kwamen de SD's, en komen de HD TV's op. Zo gaat het ook met de consoles. De PlayStation 2 heeft het heel goed gedaan, en ik heb er persoonlijk veel plezier van gehad. Nu is echter zijn technologie verouderd, en is het tijd voor de PlayStation 3. Om nu te zeggen dat je een PlayStation 2 voor niets hebt gekocht is een beetje onzin. Ik heb er persoonlijk veel plezier van gehad, en dat heb ik nu met de PlayStation 3. Het vernieuwen gebeurt gewoonweg met alles. Ook met bijvoorbeeld je schoenen. Ze verslijten, en je hebt nieuwe nodig. Je zegt ook niet dat je het vorige paar voor niets hebt gekocht. Je hebt er veel profijt van gehad; Je hebt jezelf een hele hoop pijn en blaren helpen voorkomen. Ook denk ik niet dat dit op de beste plek staat, we hebben namelijk een apart Consoles & Game Events forum. Ik zal dit topic daar dan ook maar even heen verplaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.