GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Alles wordt vernieuwd, kijk naar je de TV's van vroeger, een tijdje geleden en van nu. Eerst waren het zwart-wit gevallen zonder geluid, toen kwamen de SD's, en komen de HD TV's op. Zo gaat het ook met de consoles. De PlayStation 2 heeft het heel goed gedaan, en ik heb er persoonlijk veel plezier van gehad. Nu is echter zijn technologie verouderd, en is het tijd voor de PlayStation 3. Om nu te zeggen dat je een PlayStation 2 voor niets hebt gekocht is een beetje onzin. Ik heb er persoonlijk veel plezier van gehad, en dat heb ik nu met de PlayStation 3. Het vernieuwen gebeurt gewoonweg met alles. Ook met bijvoorbeeld je schoenen. Ze verslijten, en je hebt nieuwe nodig. Je zegt ook niet dat je het vorige paar voor niets hebt gekocht. Je hebt er veel profijt van gehad; Je hebt jezelf een hele hoop pijn en blaren helpen voorkomen.Ook denk ik niet dat dit op de beste plek staat, we hebben namelijk een apart Consoles & Game Events forum. Ik zal dit topic daar dan ook maar even heen verplaatsen. Ik ook met veel plezier van me PS2 genoten, 't was een hele goede console zelfs misschien nu nog tegenstand kan bieden tegen Microsoft ( x-box 360 ). De games die op de PS2 zijn uitgekomen - Gta Sanandreas - Gta Liberty City stories - Gta Vice City Stories - Gran Turismo 4 etc etc. dat zijn toch wel top games waar je lang over kan doen. Alleen het kan niet anders de PS2 is uit en de PS3 / X-box 360 is in. Zo gaat het ook met schoenen ^^ ( Toch ASPHALT ) . Overigens als de PS3 in prijs is verlaagd kan je die kopen, daar komen ook nog hele goede games op. Alleen ik raad je aan voor een x-box 360 te kijken. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik zie geen reden waarom ze de games van nu voor de PS2 moeten maken. Een spel als GTA 4 kan niet eens op de ps2. Zit je bij nieuwe games op de pc ook altijd te zeuren dat de requirements veel te hoog, omdat jouw pc'tje dat niet aan kan? Zo gaat het nou eenmaal in technologie. Je hebt de nieuwste technologie nodig om de nieuwste dingen te kunnen gebruiken. Pardon? Dus je koopt een console en achter een paar jaar mogen ze zeggen: je hebt hem voor niets gekocht? Het wil niet zeggen omdat jij een PS3/XBOX 360/goeie PC hebt, dat ze alles van PS2 van de markt mogen smijten he! :s MegaPilot. Er wordt gewoon weg niets meer voor gemaakt, de technologie gaat vooruit dus moet er een nieuwe console gemaakt worden, De Playstation 3 dus. En je wist toen je een ps2 ging kopen ook wel dat er over zoveel jaar een nieuwe playstation gemaakt zou worden, dat is hetzelfde verhaal met de Playstation 1... Dat is hetzelfde als mensen die de PSX hebben gaan zeiken dat GTA:SA op de Playstation 1 moet komen.. Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? En dat is hetzelfde verhaal als met GTA IV en de Playstation 2, het is nou eenmaal zo.. en als je dat niet wilt dan moet je maar de PS2 games halen die nu in de winkels liggen. Reageren
thug Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) toen de ps2 uitkwam waren er nog die het spijtig vonden omdat ze het nog niet konden betalen. awel dat is nu juist het zelfde bij de ps2 velen kunnen spijtig genoeg geen ps3 permiteren ik lach jullie niet uit want ik heb er ook hard voor moeten knocken hoor. wat de ps2 betreft ik heb er nog veel plezier aan zelf bij momenten leuker dan op een ps3 de technologie staat niet stil we moeten het maar accepteren. Bewerkt: 27 juli 2008 door thug Reageren
M.Gordon Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Misschien komt er weer een keer een GTA Stories naar de PSP en dan zal die ook vanzelf weer naar de PS2 komen. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Ik kan het nog goed herinneren dat ik mij ps3 had gekocht en het vertelde bij mij in de klas. De kinderen vonden mij een verwend nest net een lcd tv en nu een ps3. Dus toen zei ik ik zit niet de hele vakantie op mijn luie reet, ik heb gewoon werkdagen van 8 uur en ik was da rond 1 uur thuis. Dus ik kon evengoed genieten van mijn vakantie en lekker centjes te verdienen. Dan krijg je reacties terug van je gaat toch niet werken? Nou ik moet zeggen een beetje geld achter de hand kan geen kwaad. Dus mij tip is als je iets wilt zoek dan een baantje zowel vast als tijdelijk in de vakantie. Bewerkt: 27 juli 2008 door Rullez Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik kan het nog goed herinneren dat ik mij ps3 had gekocht en het vertelde bij mij in de klas. De kinderen vonden mij een verwend nest net een lcd tv en nu een ps3. Dus toen zei ik ik zit niet de hele vakantie op mijn luie reet, ik heb gewoon werkdagen van 8 uur en ik was da rond 1 uur thuis. Dus ik kon evengoed genieten van mijn vakantie en lekker centjes te verdienen. Dan krijg je reacties terug van je gaat toch niet werken? Nou ik moet zeggen een beetje geld achter de hand kan geen kwaad. Dus mij tip is als je iets wilt zoek dan een baantje zowel vast als tijdelijk in de vakantie. ik ben wel nog maar 12 (13 worden) MegaPilot. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik kan het nog goed herinneren dat ik mij ps3 had gekocht en het vertelde bij mij in de klas. De kinderen vonden mij een verwend nest net een lcd tv en nu een ps3. Dus toen zei ik ik zit niet de hele vakantie op mijn luie reet, ik heb gewoon werkdagen van 8 uur en ik was da rond 1 uur thuis. Dus ik kon evengoed genieten van mijn vakantie en lekker centjes te verdienen. Dan krijg je reacties terug van je gaat toch niet werken? Nou ik moet zeggen een beetje geld achter de hand kan geen kwaad. Dus mij tip is als je iets wilt zoek dan een baantje zowel vast als tijdelijk in de vakantie. ik ben wel nog maar 12 (13 worden) MegaPilot. Lang leve het zwart werken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik kan het nog goed herinneren dat ik mij ps3 had gekocht en het vertelde bij mij in de klas. De kinderen vonden mij een verwend nest net een lcd tv en nu een ps3. Dus toen zei ik ik zit niet de hele vakantie op mijn luie reet, ik heb gewoon werkdagen van 8 uur en ik was da rond 1 uur thuis. Dus ik kon evengoed genieten van mijn vakantie en lekker centjes te verdienen. Dan krijg je reacties terug van je gaat toch niet werken? Nou ik moet zeggen een beetje geld achter de hand kan geen kwaad. Dus mij tip is als je iets wilt zoek dan een baantje zowel vast als tijdelijk in de vakantie. ik ben wel nog maar 12 (13 worden) MegaPilot. Lang leve het zwart werken. Mhaha Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik kan het nog goed herinneren dat ik mij ps3 had gekocht en het vertelde bij mij in de klas. De kinderen vonden mij een verwend nest net een lcd tv en nu een ps3. Dus toen zei ik ik zit niet de hele vakantie op mijn luie reet, ik heb gewoon werkdagen van 8 uur en ik was da rond 1 uur thuis. Dus ik kon evengoed genieten van mijn vakantie en lekker centjes te verdienen. Dan krijg je reacties terug van je gaat toch niet werken? Nou ik moet zeggen een beetje geld achter de hand kan geen kwaad. Dus mij tip is als je iets wilt zoek dan een baantje zowel vast als tijdelijk in de vakantie. ik ben wel nog maar 12 (13 worden) MegaPilot. Lang leve het zwart werken. Als superlid moet je weten dat we het niet over illigale praktijken mogen hebben op het forum. Serieus gezien: Waar wil je als zwartwerkend minderjarige nou je poen vandaan halen? Mmmhh... Je kan vragen of je mensen hun auto mag wassen of de hond uitlaten etc. Of kunnen alleen volwassennen zwartwerken? Mijn vader heeft er in ieder geval maling aan. Die doet geregeld een klusje voor een vriend. (nee geen drugs hoor. Hij doet dingen als stoferen etc.) Reageren
Rullez Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik kan het nog goed herinneren dat ik mij ps3 had gekocht en het vertelde bij mij in de klas. De kinderen vonden mij een verwend nest net een lcd tv en nu een ps3. Dus toen zei ik ik zit niet de hele vakantie op mijn luie reet, ik heb gewoon werkdagen van 8 uur en ik was da rond 1 uur thuis. Dus ik kon evengoed genieten van mijn vakantie en lekker centjes te verdienen. Dan krijg je reacties terug van je gaat toch niet werken? Nou ik moet zeggen een beetje geld achter de hand kan geen kwaad. Dus mij tip is als je iets wilt zoek dan een baantje zowel vast als tijdelijk in de vakantie. ik ben wel nog maar 12 (13 worden) MegaPilot. Lang leve het zwart werken. Als superlid moet je weten dat we het niet over illigale praktijken mogen hebben op het forum. Serieus gezien: Waar wil je als zwartwerkend minderjarige nou je poen vandaan halen? Mmmhh... Je kan vragen of je mensen hun auto mag wassen of de hond uitlaten etc. Of kunnen alleen volwassennen zwartwerken? Mijn vader heeft er in ieder geval maling aan. Die doet geregeld een klusje voor een vriend. (nee geen drugs hoor. Hij doet dingen als stoferen etc.) Als een jonger iemand kan je ook makkelijk zwart werken, maar daar mag ik niks over zeggen op dit forum. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Als je echt een goed baantje zoekt moet je €2.50,- gemiddeld per uur vragen. Wat ook kan op je 13é is kranten/folders gaan bezorgen, als je een beetje in afgelegen gebieden ( Westland o.a. ) ook kan je in de kas gaan werken, dat werk verdient zoal goed en je bent vroeg thuis. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Of een goedlopende website opzetten met reclame..... Silence... I kill you! Bewerkt: 28 juli 2008 door gta_rulez Reageren
FerryN Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Jaah,eerst GTA IV(PS3/Xbox 360), En nu GTA: Chinatown Wars(Nintendo DS)... Ok, ik geef toe, ik heb zelf een DS... Maar wat gebeurd er nu met de PS2-gamers(waar ik deel van uitmaak)? Moeten wij nu ons een nieuwe console (PS3/ Xbox 360) aanschaffen? Als dat zo is, dan noem ik dat pure geldklopperij... Laat maar horen wat jullie er van denken... MegaPilot. Edit: 'k Wist niet waar dit te plaatsen, dus plaatste ik het bij de laatste GTA die op de PS2 verschenen is. Dit had je al van te voren kunnen weten. Want dan noem je de DS, Xbox 360, PS2, Game boy Advance enzo allemaal geldklopperij, want die zijn er gekomen om betere spellen te kunnen spelen, en nu is er een console die je niet hebt, en vind je het geldklopperij, weet je wat je beter kan doen? Kappen met gamen, want het is toch geldklopperij, netzoals je je pc moet upgraden voor de spellen (optimaal/high) te kunenn spelen. En als je geen geld hebt, heb je nog altijd (zwart) werk. Ik heb mijn Xbox 360 gedeeltelijk gekregen, omdat ik mijn zus geholpen heb met verhuizen. Kortom, ik vind je gewoon zeiken hierover. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Jaah,eerst GTA IV(PS3/Xbox 360), En nu GTA: Chinatown Wars(Nintendo DS)... Ok, ik geef toe, ik heb zelf een DS... Maar wat gebeurd er nu met de PS2-gamers(waar ik deel van uitmaak)? Moeten wij nu ons een nieuwe console (PS3/ Xbox 360) aanschaffen? Als dat zo is, dan noem ik dat pure geldklopperij... Laat maar horen wat jullie er van denken... MegaPilot. Edit: 'k Wist niet waar dit te plaatsen, dus plaatste ik het bij de laatste GTA die op de PS2 verschenen is. Dit had je al van te voren kunnen weten. Want dan noem je de DS, Xbox 360, PS2, Game boy Advance enzo allemaal geldklopperij, want die zijn er gekomen om betere spellen te kunnen spelen, en nu is er een console die je niet hebt, en vind je het geldklopperij, weet je wat je beter kan doen? Kappen met gamen, want het is toch geldklopperij, netzoals je je pc moet upgraden voor de spellen (optimaal/high) te kunenn spelen. En als je geen geld hebt, heb je nog altijd (zwart) werk. Ik heb mijn Xbox 360 gedeeltelijk gekregen, omdat ik mijn zus geholpen heb met verhuizen. Kortom, ik vind je gewoon zeiken hierover. Als je'm krijgt is het natuurlijk makkelijker Reageren
Dastard Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik zie geen reden waarom ze de games van nu voor de PS2 moeten maken. Een spel als GTA 4 kan niet eens op de ps2. Zit je bij nieuwe games op de pc ook altijd te zeuren dat de requirements veel te hoog, omdat jouw pc'tje dat niet aan kan? Zo gaat het nou eenmaal in technologie. Je hebt de nieuwste technologie nodig om de nieuwste dingen te kunnen gebruiken. Pardon? Dus je koopt een console en achter een paar jaar mogen ze zeggen: je hebt hem voor niets gekocht? Het wil niet zeggen omdat jij een PS3/XBOX 360/goeie PC hebt, dat ze alles van PS2 van de markt mogen smijten he! :s MegaPilot. Nou, de PS2 is al 10 jaar op de markt, daarom dat ie uitsterft. Developers willen meer doen, met Next Gen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.