GekkieJ01 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb laatst een car mod geinstalleerd ( Alfa Romeo 75 ) met img-tool ik heb hem vervangen voor de emperor maar waar kan je de emperor vinden? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Even opnieuw die mod installeren, maar neem dan een voertuig met genoeg vindplaatsen. De Emperor heeft er geen, die zal je dus tegen moeten komen of je zal gebruik moeten maken van een carspawner. @ hieronder: Leuke aanvulling en dat weet ik ook, maar aangezien de n00bmod niet 100% bug-vrij is zal ik die nimmer aanbevelen. Bewerkt: 23 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
GTA freakje Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Even opnieuw die mod installeren, maar neem dan een voertuig met genoeg vindplaatsen. De Emperor heeft er geen, die zal je dus tegen moeten komen of je zal gebruik moeten maken van een carspawner. Eventjes een aanvulling. Je kan ook de noobmode gebruiken. Dat is van alles door elkaar. Druk op tab en kijk in de controls. Er zit ook een carspawner bij met alle auto's EDIT:stom van me. Die van Distortion is toch handiger. Want bij de noobmode kun je je savegames die je al had niet meer laden, omdat er een andere main.scm inzit. stom stom stom. :$ Bewerkt: 24 juli 2008 door GTA freakje Reageren
The Distortion Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Of natuurlijk gewoon lekker handig een Car Spawner, wees niet bang voor virussen heb em zelf ook , - Start san andreas op, load je savefile, ga naar buiten. - start daarna de car spawner op, dan doe je daarna Inject trainer intro SA, dan krijg je nog iets blaaaat - daarna zie je een hele lijst met allemaal voertuigen o.a boten, vliegtuigen, fietsen, en auto's natuurlijk - type gewoon de naam van de auto in, klik erop, - en klik daarna rechs op: Spawn car Tada daar is je auto Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Maar dat vroeg hij niet xD Hij vroeg waar hij hem veel vind, niet hoe hij hem snel kan krijgen. Ik zie hem altijd veel in San Fierro, vooral in Doherty en sowieso rond die gesloopte wijk. Probeer te kijken in de wat minder rijke buurten, de Emperor staat (zover ik weet) aangegeven als een auto voor minder rijke mensen in de files van SA, dus je zal hem niet zo snel in Las Venturas vinden denk ik. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Maar dat vroeg hij niet xD Hij vroeg waar hij hem veel vind, niet hoe hij hem snel kan krijgen. Ik zie hem altijd veel in San Fierro, vooral in Doherty en sowieso rond die gesloopte wijk. Probeer te kijken in de wat minder rijke buurten, de Emperor staat (zover ik weet) aangegeven als een auto voor minder rijke mensen in de files van SA, dus je zal hem niet zo snel in Las Venturas vinden denk ik. Dat is niet echt handig hoor, en aangezien: Als je naar een atuo zoekt (die geen spawnplaats heeft) kom je hem meetsal niet tegen. Heeft Koe ergens gezegd in een topic. Ik zou voor de Carspawner gaan. MegaPilot. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Als je naar een atuo zoekt (die geen spawnplaats heeft) kom je hem meetsal niet tegen. Heeft Koe ergens gezegd in een topic. Lol .. je moet niet alles letterlijk nemen, maar vaak zijn veel gewilde voertuigen ook zeldzame voertuigen en zoeken levert vaak meer frustraties op (van het niet kunnen vinden), terwijl op een ander moment (als je 'm niet zoekt) je 'm opeens tegenkomt. Maar bij het installeren van een auto-mod lijkt het mij wel handig als je eerst een voertuig uitzoekt met veel vindplaatsen dan een voertuig zonder. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Als je naar een atuo zoekt (die geen spawnplaats heeft) kom je hem meetsal niet tegen. Heeft Koe ergens gezegd in een topic. Lol .. je moet niet alles letterlijk nemen, maar vaak zijn veel gewilde voertuigen ook zeldzame voertuigen en zoeken levert vaak meer frustraties op (van het niet kunnen vinden), terwijl op een ander moment (als je 'm niet zoekt) je 'm opeens tegenkomt. Maar bij het installeren van een auto-mod lijkt het mij wel handig als je eerst een voertuig uitzoekt met veel vindplaatsen dan een voertuig zonder. Soms zoek ik wel eens een auto voor de Import/Export missies. En dan kom ik hem maar niet tegen. Dan ga ik naar zijn spawnplaats (als hij die heeft) en pak ik hem (of vind hem gewoon op straat). Als ik dan naar de haven rijd, rijden die voertuigen overal en denk ik: hoe kan dat nou net reed ie nergens. Maar idd een carspawner is het handigst Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Dan ga ik naar zijn spawnplaats (als hij die heeft) en pak ik hem (of vind hem gewoon op straat). Als ik dan naar de haven rijd, rijden die voertuigen overal en denk ik: hoe kan dat nou net reed ie nergens.Dát is één van de 'foutjes' van R*, dat klopt inderdaad: zodra jij in een bepaalde auto rijdt rijdt opeens bijna iedereen in zo'n auto. Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Dan ga ik naar zijn spawnplaats (als hij die heeft) en pak ik hem (of vind hem gewoon op straat). Als ik dan naar de haven rijd, rijden die voertuigen overal en denk ik: hoe kan dat nou net reed ie nergens.Dát is één van de 'foutjes' van R*, dat klopt inderdaad: zodra jij in een bepaalde auto rijdt rijdt opeens bijna iedereen in zo'n auto. Klopt, ik reedt heel vaak met een infernus in los santos, ineens zie ik allemaal infernusse voorbij rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.