Loewie Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ja nu heb ik geen errors meer maar als ik sterf ga ik terug naar de classe selectie en dan kan ik terug spawnen Reageren
Sandra Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 - Heb je niet per ongeluk steeds F4 ingedrukt? - Heb je misschien ergens in je script de regel ForceClassSelection(playerid); of iets dergelijks staan? Reageren
Ophion Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 new IsPlayerAlive[playerid]; public OnGameModeInit() // Als de game start ... { IsPlayerAlive[playerid] = 1; // zet de speler "levend" return 1; } public OnPlayerDeath() // als de speler dood gaat ... { IsPlayerAlive[playerid] = 0; // zet de speler "dood" ForceClassSelection(playerid); // forceer de speler terug naar de class selectie return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) // Als de speler wil spawnen ... { if(IsPlayerAlive[playerid] == 1) // Als de speler levend is ... { SpawnPlayer(playerid); // spawn de speler } else //als de speler dood is ... { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je kan niet meer als 1 keer spawnen!"); // zend hem een bericht ForceClassSelection(playerid); // en forceer terug naar de class selectie } return 1; } Zoiets denk ik. Kijk eens bij "else"... Reageren
Sandra Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ah, haal die ForceClassSelection(playerid); weg uit je OnPlayerDeath-callback Reageren
Loewie Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Het werkt nu denk straks is effe teste met 2 Reageren
Loewie Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb nu zo Cops vs Triads gedaan he en hoe kan ik zo doen als bv. al de Triads zijn uitgeschakelt dat de Cops dan winnen? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 ehm mis ligt aan mij maar waarom doen jullie allemaal zo moeilijk je kunt het tog ook zo doen : public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { ForceClassSelection(playerid); SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_RED, "Je kunt Maar 1 x spawnen"); //heb maar gewoon een color gedaan return 1; } of bedoelen jullie zoiets niet.want ik snapte de vraag niet helemaal srry als het niet klopt Mvg, JD Reageren
Ophion Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ehm mis ligt aan mij maar waarom doen jullie allemaal zo moeilijkje kunt het tog ook zo doen : public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { ForceClassSelection(playerid); SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_RED, "Je kunt Maar 1 x spawnen"); //heb maar gewoon een color gedaan return 1; } of bedoelen jullie zoiets niet.want ik snapte de vraag niet helemaal srry als het niet klopt Mvg, JD Met het script wat jij hebt, mis je toch een paar dingen. ForceClassSelection zet je weer terug naar de skins waarmee je nog steeds kan spawnen. Ook is jouw script voor ELK team dat dood gaat. Wij proberen om met een variabele te checken of hij al een keer gespawned is. Is dat zo, kan hij niet meer spawnen, is dat niet zo mag hij spawnen. Reageren
Loewie Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Maar hoe kan ik doen als alle vijanden zijn uitgeschakled dat wij dan winnen? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Met het script wat jij hebt, mis je toch een paar dingen. ForceClassSelection zet je weer terug naar de skins waarmee je nog steeds kan spawnen. Ook is jouw script voor ELK team dat dood gaat.Wij proberen om met een variabele te checken of hij al een keer gespawned is. Is dat zo, kan hij niet meer spawnen, is dat niet zo mag hij spawnen. en als je nu zo doet public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TogglePlayerSpectating(playerid,1); // zo komt je beeld op een plek te staan SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Je Bent Dood Gegaan"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Wacht Tot Dat Er Een Team Heeft Gewonnen"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Dan Begint De Volgende Ronde"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet GameTextForPlayer(playerid,"~w~Je Bent Dood",100000,5); //heb maar gewoon wat tekst in gezet return 1; } is dit wel goed ??? Reageren
Juwayri Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Met het script wat jij hebt, mis je toch een paar dingen. ForceClassSelection zet je weer terug naar de skins waarmee je nog steeds kan spawnen. Ook is jouw script voor ELK team dat dood gaat.Wij proberen om met een variabele te checken of hij al een keer gespawned is. Is dat zo, kan hij niet meer spawnen, is dat niet zo mag hij spawnen. en als je nu zo doet public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TogglePlayerSpectating(playerid,1); // zo komt je beeld op een plek te staan SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Je Bent Dood Gegaan"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Wacht Tot Dat Er Een Team Heeft Gewonnen"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Dan Begint De Volgende Ronde"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet GameTextForPlayer(playerid,"~w~Je Bent Dood",100000,5); //heb maar gewoon wat tekst in gezet return 1; } is dit wel goed ??? Bijna het moet SendClientMessage zijn ipv SendPlayerMessageToPlayer en ik denk niet dat dit is wat hij bedoelt. Ik denk dat je een loop moet gebruiken: for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) Maar iemand anders zal je daarmee verder moeten helpen want ik ben slecht met die zooi. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Juwayri Reageren
Loewie Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Maar hoe kan ik nu doen als ik alle vijanden heb uitschakelt da mijn team dan wint? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.