Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja nu heb ik geen errors meer maar als ik sterf ga ik terug naar de classe selectie en dan kan ik terug spawnen :?

Geplaatst:

- Heb je niet per ongeluk steeds F4 ingedrukt?

- Heb je misschien ergens in je script de regel

ForceClassSelection(playerid);

of iets dergelijks staan?

Geplaatst:
new IsPlayerAlive[playerid];

public OnGameModeInit() // Als de game start ...
{
IsPlayerAlive[playerid] = 1; // zet de speler "levend"
return 1;
}

public OnPlayerDeath() // als de speler dood gaat ...
{
IsPlayerAlive[playerid] = 0; // zet de speler "dood"
ForceClassSelection(playerid); // forceer de speler terug naar de class selectie
return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid) // Als de speler wil spawnen ...
{
if(IsPlayerAlive[playerid] == 1) // Als de speler levend is ...
{
	SpawnPlayer(playerid); // spawn de speler
}
else //als de speler dood is ...
{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Je kan niet meer als 1 keer spawnen!"); // zend hem een bericht
	ForceClassSelection(playerid); // en forceer terug naar de class selectie
}
return 1;
}

Zoiets denk ik.

Kijk eens bij "else"... :Y

Geplaatst:

Ik heb nu zo Cops vs Triads gedaan he en hoe kan ik zo doen als bv. al de Triads zijn uitgeschakelt dat de Cops dan winnen?

Geplaatst:

ehm mis ligt aan mij maar waarom doen jullie allemaal zo moeilijk

je kunt het tog ook zo doen :

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_RED, "Je kunt Maar 1 x spawnen"); //heb maar gewoon een color gedaan
return 1;
}

of bedoelen jullie zoiets niet.want ik snapte de vraag niet helemaal

srry als het niet klopt

Mvg, JD

Geplaatst:
ehm mis ligt aan mij maar waarom doen jullie allemaal zo moeilijk

je kunt het tog ook zo doen :

{
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_RED, "Je kunt Maar 1 x spawnen"); //heb maar gewoon een color gedaan
return 1;
}

of bedoelen jullie zoiets niet.want ik snapte de vraag niet helemaal

srry als het niet klopt

Mvg, JD

Met het script wat jij hebt, mis je toch een paar dingen. ForceClassSelection zet je weer terug naar de skins waarmee je nog steeds kan spawnen. Ook is jouw script voor ELK team dat dood gaat.

Wij proberen om met een variabele te checken of hij al een keer gespawned is. Is dat zo, kan hij niet meer spawnen, is dat niet zo mag hij spawnen.

Geplaatst:
Met het script wat jij hebt, mis je toch een paar dingen. ForceClassSelection zet je weer terug naar de skins waarmee je nog steeds kan spawnen. Ook is jouw script voor ELK team dat dood gaat.

Wij proberen om met een variabele te checken of hij al een keer gespawned is. Is dat zo, kan hij niet meer spawnen, is dat niet zo mag hij spawnen.

en als je nu zo doet

{
TogglePlayerSpectating(playerid,1); // zo komt je beeld op een plek te staan
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Je Bent Dood Gegaan"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Wacht Tot Dat Er Een Team Heeft Gewonnen"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Dan Begint De Volgende Ronde"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
GameTextForPlayer(playerid,"~w~Je Bent Dood",100000,5); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
return 1;
}

is dit wel goed ??? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

en als je nu zo doet

{
TogglePlayerSpectating(playerid,1); // zo komt je beeld op een plek te staan
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Je Bent Dood Gegaan"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Wacht Tot Dat Er Een Team Heeft Gewonnen"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
SendPlayerMessageToPlayer(playerid, COLOR_BLUE, "Dan Begint De Volgende Ronde"); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
GameTextForPlayer(playerid,"~w~Je Bent Dood",100000,5); //heb maar gewoon wat tekst in gezet
return 1;
}

is dit wel goed ??? :puh:

Bijna het moet SendClientMessage zijn ipv SendPlayerMessageToPlayer en ik denk niet dat dit is wat hij bedoelt.

Ik denk dat je een loop moet gebruiken:

for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)

Maar iemand anders zal je daarmee verder moeten helpen want ik ben slecht met die zooi.

Bewerkt: door Juwayri

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...