[B]ig [S]moke Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Heej Gamerszz Wat vinden jullie het leukste onderdeel van GTA4 Multiplayer.. Ik vind (Team)Deathmatch, Bomb Da Base II het leukst.. Reageren
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Dit hoort bij Multiplayer -> General. Naja, ik vind Cops 'n Crooks, Turf war en Team Deathmatch wel sjiek. En Race op zijn tijd. Reageren
AXIO Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 team deathmatch, ben ik het best in, turf war is wel leuk maar nog maar 1x gespeelt, free mode - friendly fire off en dan rocket launchers, en hangman noose voor het geld Reageren
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ik doe bijna altijd GTA race en af en toe Cops en Crooks, maar er zijn daar altijd zoveel noobs bij >.< Bewerkt: 24 juli 2008 door Valto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.