MrWigan Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb het spel nu voor 98% uitgespeeld, maar ik heb nog steeds geen sms van Stevie gekregen om die 30 car thefts te doen. Brucie had wel na de smackdown missie gebeld dat ie mijn nr zou doorgeven aan Stevie en dat ik een sms zou ontvangen. Ik heb op het moment geen messages meer in de inbox staan en ook mijn mailbox is leeg. Ik heb nu alweer een paar races extra gedaan en al paar keer met brucie op stap geweest (ondanks dat ie al ages op 100% like staat), maar niets mag baten en ik krijg maar geen sms voor die car thefts. Ben ik de dupe van een 'bug' of kan er stiekem toch iets getriggerd worden zodat ik de 100% haal. Wie o wie kan mij helpen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Het beste lijkt me om echt nog eens, stuk voor stuk, alle berichtjes in je GSM te bekijken. Verder kan je, indien je GTA IV op de Playstation 3 hebt, je savegame eens uploaden. Zo kunnen wij misschien iets meer zien van wat er fout is ofzo? Als je niet weet hoe je een savegame moet uploaden. Kijk dan eens hier. Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Als het goed is dan krijg je 1 smsje als introductie, daar staat gelijk in de eerste auto. Ik denk dat jij die gemist hebt. Zoek 'm en je kunt beginnen. Reageren
MrWigan Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Het beste lijkt me om echt nog eens, stuk voor stuk, alle berichtjes in je GSM te bekijken. Verder kan je, indien je GTA IV op de Playstation 3 hebt, je savegame eens uploaden. Zo kunnen wij misschien iets meer zien van wat er fout is ofzo? Als je niet weet hoe je een savegame moet uploaden. Kijk dan eens hier. zoals ik al zei, er staan 0 berichten in mijn inbox.... ik heb alles nagelopen en gedelete wat mogelijk was. Volgens de berichten links en rechts schijn je Stevies sms niet te kunnen deleten totdat je daadwerkelijk de 1e auto afgeleverd hebt. Helaas is het een xbox savegame.. hopelijk gaat ik deze ongein niet op m'n ps3 meemaken. Ben nl op beide consoles proberen de 100% te halen. Reageren
cj101 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Heb je de hiscore van de qub3d al gedaan geloof me dat is de moeilijkste. Of heb je met iedereen al alles gedaan behalve Roman en Dwayne. Of heb je een job van Jacob nog niet gedaan of een auto voor Brucie. Ps. Heb je Stevie al in je telefoon lijst staan. Suc6. Bewerkt: 23 juli 2008 door cj101 Reageren
MrWigan Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Heb je de hiscore van de qub3d al gedaan geloof me dat is de moeilijkste. Of heb je met iedereen al alles gedaan behalve Roman en Dwayne. Of heb je een job van Jacob nog niet gedaan of een auto voor Brucie.Suc6. Ik heb echt alles gedaan, inclusief een hele zooi overbodige shit voor bepaalde achievements... de laatste 2% zijn die car thefts. Reageren
cj101 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Misschien moet je spijtig helemaal overnieuw beginnen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Tsja. Ik zou zeggen: kies een auto uit die Stevie moet hebben. Zoek hem op, en kijk of je een berichtje krijgt met dat Stevie de auto wil hebben. Als je een goede hebt, dan breng je hem naar zijn garage en dan krijg je wel een nieuwe auto. Bewaar de SMS wel. Hier is een lijst met de auto's die je moet vinden en natuurlijk staat de vindplaats erbij. Denk er om: probeer ze allemaal uit. Totdat je een berichtje krijgt. Ik hoop dat het lukt. Veel succes! Reageren
MrWigan Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Tsja. Ik zou zeggen: kies een auto uit die Stevie moet hebben. Zoek hem op, en kijk of je een berichtje krijgt met dat Stevie de auto wil hebben. Als je een goede hebt, dan breng je hem naar zijn garage en dan krijg je wel een nieuwe auto. Bewaar de SMS wel. Hier is een lijst met de auto's die je moet vinden en natuurlijk staat de vindplaats erbij. Denk er om: probeer ze allemaal uit. Totdat je een berichtje krijgt. Ik hoop dat het lukt. Veel succes! Helaas ook dat heb ik al geprobeerd, ik ben alle 30 plekken al afgegaan om te kijken of er stiekem al 1 stond die volgens de lijst naar de garage zou moeten, maar nergens stond de desbetreffende auto... Ik ben bang dat t over en uit is.... maybe rockstar een mailtje sturen... Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Heb je de hiscore van de qub3d al gedaan geloof me dat is de moeilijkste.Suc6. Je hoeft maar in die lijst te komen. Je moet een hiscore halen, niet de. Reageren
MrWigan Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Ik heb een mailtje naar Rockstar support gestuurd, maybe dat hun wat weten. Zodra ik meer weet laat ik hier er een bericht van achter... Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Heb je cheats gebruikt? Het zou kunnen dat je dan het niet kan. Reageren
MrWigan Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Heb je cheats gebruikt? Het zou kunnen dat je dan het niet kan. Ik heb geen cheats gebruikt, staat ook netjes in de stats 0 times cheated... Echt erg vaag allemaal, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Heb je cheats gebruikt? Het zou kunnen dat je dan het niet kan. Ik heb geen cheats gebruikt, staat ook netjes in de stats 0 times cheated... Echt erg vaag allemaal, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Ja ik heb het ook in me savegame met cheats in die andere heb ik er geen last van. Reageren
pietja Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 je hebt teveel codes gebruikt had ik ook gedaan en toen bleef ie bij mij ook hangen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.