js007 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 ik heb mijn ps3 in mijn kamer staan en nu wil hij geen internet verbinding. Nu vraag ik me af kan ik iets bij kopen voor een betere internetverbinding. Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Wat voor verbinding probeer eigenlijk nu te maken? Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op wat voor verbinding heb jij je internet staan draadloos of kabel, want dat moet je eerst doen en dan pas verbinding testen. Reageren
js007 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 hij staat op draadloos als ik test dan kan hij het ip adres niet vinden als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 hij staat op draadloos als ik test dan kan hij het ip adres niet vinden als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden Wie weet is het een idee om hem handmatig in te voeren, want dit probleem hoor je bij meer mensen. Reageren
js007 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 hij staat op draadloos als ik test dan kan hij het ip adres niet vinden als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden Wie weet is het een idee om hem handmatig in te voeren, want dit probleem hoor je bij meer mensen. hoe doe je dat dan handmatisch Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 hij staat op draadloos als ik test dan kan hij het ip adres niet vinden als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden Wie weet is het een idee om hem handmatig in te voeren, want dit probleem hoor je bij meer mensen. hoe doe je dat dan handmatisch Inplaats van dat je PS3 automatisch je Ip zoekt voer je hem zelf in. Reageren
js007 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 hij staat op draadloos als ik test dan kan hij het ip adres niet vinden als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden Wie weet is het een idee om hem handmatig in te voeren, want dit probleem hoor je bij meer mensen. hoe doe je dat dan handmatisch Inplaats van dat je PS3 automatisch je Ip zoekt voer je hem zelf in. is dat dan de naam van de verbinding Reageren
Rullez Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Nee dat is je internet adres, dit zijn een aantal cijfers en puntje. Reageren
js007 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 er staat dat het ontvangst maar 10% is dus 90% afgezwakt hoe kan dat en mijn ps3 staat niet ver van mijn internet het is maximaal 10 meter ervan Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Misschien zitten er veel muren of andere objecten tussen je PS3 en je router. Bij draadloos kunnen die voor minder ontvangst zorgen. Om online te gamen zou ik eerder een kabel neerleggen, dan heb je altijd goede ontvangst. Reageren
js007 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Misschien zitten er veel muren of andere objecten tussen je PS3 en je router. Bij draadloos kunnen die voor minder ontvangst zorgen. Om online te gamen zou ik eerder een kabel neerleggen, dan heb je altijd goede ontvangst. het is dat ik ben naar een winkel geweest en ik heb dat daar eens gevraagt ze zijden ook dat de router te ver stond, ik zal hem moeten verplaatsen. maar ik ga nu wel een paar extra leidingen doortrekken zo dichtmogelijk tot mijn ps3. bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.