Bossinkje Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Hallo allemaal. Ik heb een klein probleempje.Ik heb nou net een jaartje een Nokia 6280.(Klik voor plaatje) Maar af en toe als ik hem dichtschuif, valt hij zomaar uit. Ook heb ik weleens dat als ik hem uit mijn zak haal, hij ook opeens uit is, terwijl de batterij nog niet leeg is. Hoe kan dit, en wat kan ik er tegen doen? Bewerkt: 23 juli 2008 door Bossinkje Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Hallo allemaal.Ik heb een klein probleempje.Ik heb nou net een jaartje een Nokia 6280.(Klik voor plaatje) Maar af en toe als ik hem dichtschuif, valt hij zomaar uit. Ook heb ik weleens dat als ik hem uit mijn zak haal, hij ook opeens uit is, terwijl de batterij nog niet leeg is. Hoe kan dit, en wat kan ik er tegen doen? Dat had ik ook bij mij Nokia. Ik heb hem terug gebracht naar de winkel en er daarna er nog 1 maand plezier van gehad, en toen begaf hij het helemaal. Dit hoeft uiteraard niet ok bij de jouwe te gebeuren, want ik ga nogal ruig me mijn mobieltje om. Mijn advies breng hem terug naar de winkel, want de fout zal wel binnen in de telefoon zitten. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Hallo allemaal.Ik heb een klein probleempje.Ik heb nou net een jaartje een Nokia 6280.(Klik voor plaatje) Maar af en toe als ik hem dichtschuif, valt hij zomaar uit. Ook heb ik weleens dat als ik hem uit mijn zak haal, hij ook opeens uit is, terwijl de batterij nog niet leeg is. Hoe kan dit, en wat kan ik er tegen doen? Dat had ik ook bij mij Nokia. Ik heb hem terug gebracht naar de winkel en er daarna er nog 1 maand plezier van gehad, en toen begaf hij het helemaal. Dit hoeft uiteraard niet ok bij de jouwe te gebeuren, want ik ga nogal ruig me mijn mobieltje om. Mijn advies breng hem terug naar de winkel, want de fout zal wel binnen in de telefoon zitten. Nou kijk, het zit zo. Ik heb deze telefoon nu al een jaar, daarvoor heeft mijn vader hem 2 jaar gebruikt. Ik ben er vanochtend mee naar een winkel geweest, en daar het probleem verteld. Maar volgens de verkoper was mijn telefoon te oud, en zouden de reparatie kosten hoger zijn dan dat te telefoon waard is. Ik ben van plan om nog naar een andere winkel te gaan, maar naar welke winkel zou ik dan kunnen gaan? Ik ben vanochtend bij een winkel geweest met telecom en fotografie. Reageren
tjoef Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Dit had ik ook met mijn Sony Ericson z310i, maar sinds hij eens tegen het asfalt is gekletterd toen ik op volle snelheid aan het fietsen was, is over Maar dat is nog geen reden om nu met je GSM te gaan gooien natuurlijk. Het kan ook zijn dat je batterij niet goed steekt. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Dit had ik ook met mijn Sony Ericson z310i, maar sinds hij eens tegen het asfalt is gekletterd toen ik op volle snelheid aan het fietsen was, is over Maar dat is nog geen reden om nu met je GSM te gaan gooien natuurlijk. Het kan ook zijn dat je batterij niet goed steekt. Nee, daar kan het denk ik niet aan liggen, maar dat weet ik niet zeker. Maar naar welke winkel kan ik dan het beste heen gaan? Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 De reparaties zijn inderdaad duur, zo had ik vorig jaar een mobiel van 50 euro waarvan het beeldscherm was stuk gegaan. De reparatie kosten was 45 euro. Dus ik zei tegen die mevrouw "In de winkel kost hij 50 euro en voor de reparatie moet ik 45 euro betalen als het al niet meer wordt." Ik ben toen zo de winkel uitgelopen en een half jaar met een oud barrel gaan lopen. Nu heb ik zins 2 maanden een Samsung SGH-E250. Niks over te klagen en was maar 65 euro kwijt. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Het kan ook zijn dat het pinnetje dat contact maakt met de batterij scheef zit. Dan moet je het gewoon weer recht buigen. Mijn zus had dit ook,maar zij laat haar gsm ook 2345655 keer per dag vallen MVG PiekeTheCat Bewerkt: 24 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
Bossinkje Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Oke, bedankt. Denk dat ik maar een andere telefoon ga kopen. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Hee, Mijn moeder had dat ook. Maar het helpt ook wel eens als je je batterij er gewoon 24 uur uit laat. Gewoon helemaal los enzo, dan kan je je mobiel gewoon een hele dag niet gebruiken, maar misschien helpt het wel en hoef je ook geen nieuwe te kopen! (ps: ik weet niet zeker of eht 24 uur is, kan ik wel iets langer of ik minder lang. ) Reageren
Dx11 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 En anders kun je hem altijd nog laten repareren bij een Nokia Care Point. http://www.nokia.nl/A41199075 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 En anders kun je hem altijd nog laten repareren bij een Nokia Care Point.http://www.nokia.nl/A41199075 Ja, dat heb ik zelf ook al gezien op de site. Toen ik het had opgezocht, bleek dus dat er in Enschede een Nokia Cae Point bij The Phone House zou zitten. Daar ben ik dus heen geweest, en ze konden hem wel repareren. Ze konder er nieuwe software opzetten, dat zou 35 euro kosten, maar ik zou alles wat erop stond kwijt zijn. Ook kon ik hem laten onderzoeken, dat was ook 35 euro. En dan zouden de reparatiekosten er nog weer bijkomen. Maar ik ga denk ik maar een andere telefoon kopen, want deze is zobiezo al erg beschadigd. Bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.