Johnny-Bellic Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Heb een vraag.. je ziet in Liberty welleens Sultan`s of Sentinel`s rijden met spoilers, en bewerkte motorkappen, andere uitlaten. maar kan je ook zelf pimpen?? zo ja, waar doe je dat en waar moet je heen? bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Nee, de mogelijkheid om voertuigen te kunnen tunen zit er niet in. Wat ik erg jammer heb gevonden.. Omdat het wel in GTA: SA mogelijk was om je auto naar wens te pimpen. Misschien zit bij de Extra Download Content voor de Xbox 360 wel een Tuning patch, ga daar maar niet vanuit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 Heb een vraag..je ziet in Liberty welleens Sultan`s of Sentinel`s rijden met spoilers, en bewerkte motorkappen, andere uitlaten. maar kan je ook zelf pimpen?? zo ja, waar doe je dat en waar moet je heen? bij voorbaat dank Nee, er zijn géén tuning-maatschappijen. Er zijn wel de zogeheette GT's, en de Sultan is een verhaal appart: Als je een getunede Sultan bent tegengekomen met een carbon motorkap, dan is 't een RS, en als de motorkap dezelfde kleur heeft als de auto, dan is 't een TT (de GT van Sultan). De RS zul je hierzo tegenkomen, achter de garage tussen de bosjes. De GT's + Vindplaatsen zul je hier aantreffen. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 ja jammer genoeg niet dat is weer zo'n minpunt ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 ja jammer genoeg nietdat is weer zo'n minpunt ervan Ach, als het volgende ronde weer terugkomt, kan ik ermee leven. de GT's van dit spel vind ik ook wel goed. Blijft leuk om te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 ja jammer genoeg nietdat is weer zo'n minpunt ervan Ach, als het volgende ronde weer terugkomt, kan ik ermee leven. de GT's van dit spel vind ik ook wel goed. Blijft leuk om te zoeken Idd. Dan heb je tenminste na de storyline weer iets te doen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.