Dastard Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten. Weet iemand hoe deze film heet? Reageren
Hypnosis Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 kan het zijn dat je de film "shooter" bedoelt? grts Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 IK zou niet weten welke film het is, maar zeker niet shooter, want die gaat over een ex sniper die weer word gevraagd door de regering om te kijken waar een andere sniper zou kunnen staan om de president te vermoorden,waarna hij dat heeft gedaan gaan die mensen die dat hebben gevraagd hem als crimineel aanwijsen en dan begint film pas echt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Je kan het in dit topic vragen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten.Weet iemand hoe deze film heet? Is het misschien Sniper 3? Die heb ik toevallig gisteren gekeken, het was een erg goede film. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 daar dacht ik ook aan....echt een goede film er zijn er zo veel van.... Reageren
Berrus Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Assasins (of hoe je het ook spelt) van Stalone is ook zo'n soort film Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten.Weet iemand hoe deze film heet? Behind the enemy lines?? O nee.Dat gaat over ergens anders.Maar daar komen wel snipers in voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.