Dastard Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Een xbox prototype medewerker is geswitched naar de ps3. Terwijl hij zelf heeft gewerkt aan de xbox! Hij vind dat de xbox gerushd is zodat het een jaar eerder gereleased kon worden, en dat het daardoor allemaal fouten in de hardware zitten. Toen hij de vierde keer een red ring of death kreeg had hij er genoeg van en heeft hij een ps3 aangeschaft. The Playstation 3 consists of well over $750, but I’m amazed that Sony can sell the console for $400. In my opinion, that was a very smart move on Sony’s behalf.Due to work terms, I’ve been prohibited from saying this until early 2008, but Microsoft severely rushed development of the 360, and we had a very short time window to work with in order to launch the 360 a year earlier. That was our, and Microsoft’s, biggest mistake. As a result, the Xbox 360 has major hardware issues. I switched over to the PS3 when my Xbox 360, the console that I helped develop, RROD’d for the 4th time. Bron: klikkie Reageren
Sublime Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) lol.. persoonlijk vind ik de xdoos ook maar niks maar iedereen zijn eigen voorkeur eigenlijk hebben de makers van de xbox veel voordeel omdat het van microsoft is en microsoft heeft msn en veel geld! (daarom waarschijnlijk ook die downloadbare patch voor gta IV) Bewerkt: 23 juli 2008 door Maikle Reageren
Dastard Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Btw de PS3 kost zo veel, omdat het veel werk gekost heeft, het is beter dan 50c voor een doos met papier erin Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik vind elke console eigenlijk even goed. Zo heb je de Wii waar je lekker kan zwieren en zwaaien, de PS3 met de hoge specificaties en de 360 met een sterke line-up aan games. Iedereen consoles hebben zo hun voordelen en nadelen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Als iemand die zelf heeft meegewerkt vind dat de xbox360 overhaast is dan kan je hem moeilijk ongelijk geven. Als ik hem was had ik denk ik hetzelfde gedaan na vier keer RROD. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Als iemand die zelf heeft meegewerkt vind dat de xbox360 overhaast is dan kan je hem moeilijk ongelijk geven. Als ik hem was had ik denk ik hetzelfde gedaan na vier keer RROD. Zoals ik al zei heeft iedere console zijn voor en nadelen. Dit zijn bij de 360 de hardware fouten dus onder ander de RROD. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ja maar de 40 GB suckt zwaar! Zoveel geld en je kan ps en ps2 games niet eens meer afspelen En het mist nog 2 ub poorten ook nog En hier in Europa verkopen ze alleen de 40 GB nog En de klantenservice van Sony suckt ook nog Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ja maar de 40 GB suckt zwaar! Zoveel geld en je kan ps en ps2 games niet eens meer afspelen En het mist nog 2 ub poorten ook nog En hier in Europa verkopen ze alleen de 40 GB nog En de klantenservice van Sony suckt ook nog Binnenkort komt er een 80GB die de 40GB vervangt. Hij zal voor 400 euro over de toonbank aan. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) @Hierboven: Dat klopt niet,ik heb dagen rondgegoogled voor de 80 GB. Deze komt niet in Europa maar er komt wel een 120 GB die wel in Europa komt. Hier ga je weer 600 euro voor betalen Is het geld niet waard. Bewerkt: 24 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 @Hierboven:Dat klopt niet,ik heb dagen rondgegoogled voor de 80 GB. Deze komt niet in Europa maar er komt wel een 120 GB die wel in Europa komt. Hier ga je weer 600 euro voor betalen Is het geld niet waard. Heb je een bron, want tussen de persconferentie en het nieuws heb ik niks gezien. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 lol.. persoonlijk vind ik de xdoos ook maar niks maar iedereen zijn eigen voorkeur eigenlijk hebben de makers van de xbox veel voordeel omdat het van microsoft is en microsoft heeft msn en veel geld! (daarom waarschijnlijk ook die downloadbare patch voor gta IV) Wou je zeggen dat Sony niet veel geld heeft? Sony verkoopt ook hele goede producten. Ontopic: Ik vind het best wel triest van die Medewerker, maar ook wel weer goed. Het is gewoon vervelend dat er veel fouten in de Hardware van de Xbox 360 zitten. Maarja, alle problemen worden verholpen en om dan meteen een PS3 aan te schaffen is ook onzin. Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 @PiekeTheCat: Onzin verzinnen is ook een kunst, zelfs voor een fanboy weet je jezelf te overtreffen. Tevens wil ik je even laten weten dat het verspreiden van onzin (dus zelfbedachte verhalen) niet gewenst is op het forum en teven strafbaar. Dit is overigens de quote van de semi-officiële sony blog, TreeSpeech: Hot E3 news: SCEE announces an 80GB PlayStation 3 for all PAL territoriesSCEE have sent us some good news about new PS3 hardware. Click through for the official press release. E3, LOS ANGELES, Calif., July 16, 2008 – Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) held its E3 media reception this evening at the Viceroy Hotel, Santa Monica, with David Reeves, President of SCEE, providing a European perspective on the announcements made at the Sony Computer Entertainment America (SCEA) press conference yesterday. Launching on 27th August 2008 throughout the PAL territories (shortly after in Russia), the new PLAYSTATION®3 (PS3™) 80GB model will become the mainstay of the company’s hardware line-up. The 80GB model will retail for €399 (£299), and will offer all of the features and functionality of the 40GB model with double the storage to accommodate more games, movies, graphics, music, photos and other entertainment content – all for the same price. As with its predecessor, the new 80GB model will be a complete entertainment system comprising the highest quality games and films on Blu-ray™, as well as the ability to download exclusive content, play games online and access the internet at any time through an integrated Wi-Fi connection. The multi-functionality of the 80GB PS3, combined with an incredible number of exclusive first and third-party titles, as well as PLAYSTATION®Network, makes PS3 a comprehensive entertainment value designed to appeal to a wide range of consumers from hard-core gamers to general entertainment enthusiasts. “We have been listening to our customers and are pleased to be able to answer one of their key requests”, said David Reeves, President, SCEE. “There is more downloadable content than ever before, with the emphasis moving towards user generated content, something clearly seen this week in LittleBigPlanet™. When you add this to the already compelling entertainment offering on PS3, where you can store games, music, videos and pictures, the extra storage becomes invaluable.” David Reeves also confirmed the introduction to the PAL territories of the Platinum range for PS3, launching on 1st August, at a price of €29.99, including numerous blockbuster first and third party titles, such as Resistance: Fall of Man, Uncharted: Drakes Fortune and Assassin’s Creed. David Reeves also confirmed that new bundles would be introduced throughout the SCEE territories on both PSP™ (PlayStation®Portable) and PlayStation®2, but would vary by territory, continuing the successful policy of providing local content for local markets. (klik) Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) @Ikkes:Je hoeft me niet af te kraken! En ik ben geen fanboy! Ga iemand anders uitschelden "moderator" dat je bent! Toen ik in Juni zocht voor een 80GB PS3 vond ik enkel maar sites waar ze zeggen dat enkel de 120 GB in europa komt,maar het zal al veranderd zijn Sony kennende... Maar me zo afkraken hoeft ook weer niet! Ik vind het erg zwak van je! Bewerkt: 24 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
M4X Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 @Ikkes:Je hoeft me niet af te kraken! En ik ben geen fanboy! Ga iemand anders uitschelden "moderator" dat je bent! Toen ik in Juni zocht voor een 80GB PS3 vond ik enkel maar sites waar ze zeggen dat enkel de 120 GB in europa komt,maar het zal al veranderd zijn Sony kennende... Maar me zo afkraken hoeft ook weer niet! Ik vind het erg zwak van je! Ach ja, ik weet niet op welke sites je dan kijkt, maar ik denk dat het dan meer tegen je goed betrouwbare sites is gericht. Er is overigens ook nooit sprake geweest van een 120GB versie voor 600 euro, dus als je dat op meerdere sites hebt gelezen dan ben je nodig toe aan een cursus 'googelen' en dan ben ik wel nieuwsgierig naar de sites waarop je dat leest. Niet afkrakend bedoelt, maar ik vind het gewoon een beetje vreemd omdat ik dat gerucht zelfs nooit heb gehoord, terwijl ik vrijwel altijd op de hoogte ben van geruchten en nieuws Ontopic: Ik denk dat Microsoft niet veel waarde zal hechten aan het vertrek van 1 medewerker naar Sony, maar er zit ook een symbolische betekenis achter; de PlayStation 3 gaat gewoon veel langer mee en hij wordt steeds beter naarmate de tijd vordert. Sony heeft een moeilijke en risicovolle beslissing genomen door te PS3 zo laat te lanceren, aangezien Microsoft al veel eerder de Xbox360 gereleased heeft wat ook voor een grotere userbase gezorgd heeft. Desondanks valt langzaam steeds beter te merken dat de PS3 aan het langste eind trekt, waar Metal Gear Solid 4 het begin was van een reeks goeie exclusives die enkel op de PS3 mogelijk zijn zullen er steeds meer volgen. En over het allerbeste is nog steeds niets bekent, als we een gerucht mogen geloven wordt de grootste PS3 titel tot nu toe (die God of War 3, InFamous, MAG, en enkele andere prachtige exclusives overtreft) op 3 augustus aangekondigd, waarna er op de gamebeurs in Leipzig nog eens 12 titels aangekondigd zullen worden. De recente prijsverlaging van Microsoft lijkt me dan ook uitstel van de executie om het zo maar even te zeggen. Reageren
Kraay Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 lol.. persoonlijk vind ik de xdoos ook maar niks maar iedereen zijn eigen voorkeur eigenlijk hebben de makers van de xbox veel voordeel omdat het van microsoft is en microsoft heeft msn en veel geld! (daarom waarschijnlijk ook die downloadbare patch voor gta IV) Wou je zeggen dat Sony niet veel geld heeft? Sony verkoopt ook hele goede producten. Ontopic: Ik vind het best wel triest van die Medewerker, maar ook wel weer goed. Het is gewoon vervelend dat er veel fouten in de Hardware van de Xbox 360 zitten. Maarja, alle problemen worden verholpen en om dan meteen een PS3 aan te schaffen is ook onzin. Volgens mij heb je een regeltje te weinig gelezen. Er staat dat zn 360 voor de 4e keer stuk ging, dus dat hij 'meteen' een PS3 aanschafte, dat is onzin. Ik heb geen PS3 en geen Xbox360, dus ik weet niet welke beter is. Wat ik wel weet is dat ik meer klachten lees over de Xbox dan over de Playstation. @Ikkes:Je hoeft me niet af te kraken! En ik ben geen fanboy! Ga iemand anders uitschelden "moderator" dat je bent! Toen ik in Juni zocht voor een 80GB PS3 vond ik enkel maar sites waar ze zeggen dat enkel de 120 GB in europa komt,maar het zal al veranderd zijn Sony kennende... Maar me zo afkraken hoeft ook weer niet! Ik vind het erg zwak van je! 'Sony kennende' lol Tevens scheld hij je niet uit. Misschien beschuldigt hij je dat je een fanboy van playstation bent. Maar dat kun je hem niet kwalijk nemen aangezien je je ook zo gedraagt. En waarom die moderator tussen aanhalingstekens? Hij is moderator, en dat is niet omdat hij mensen uitscheldt(zoals jij het noemt). Dus ik weet niet wie hier zwak is, een moderator op een forum met meer dan 70.000 leden(Kun jij al zover tellen?) of een lid dat de Nederlandse taal nog niet kan typen? In andere woorden: Toegeven dat je ergens naast zat is niet erg hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.