dj jan Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 de missies van de Flying school lukken niet, en ik heb weinig zin om ze achter elkaar te blijven proberen, dus is er iemand die ze voor mij kan uitspelen? goud/zilver/brons maakt me niet uit, je mag cheats gebruiken. liever geen mods. GTASAsf1.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Learning to Fly: alles goud Beloning: Rustler, Stuntplane en Hunter op je verlaten vliegveld, Flying skill+++, Pilot Licence (vliegbrevet) om toegang te hebben tot alle vliegvelden. Kledingwinkel Victim heeft z'n deuren geopend. Heb geen cheats en mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel en succes met N.O.E. Bewerkt: 23 juli 2008 door _KoE_Mzungu
dj jan Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 bedankt, maar kun je ook de missies doen? dat is waar ik eigenlijk om vroeg...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 de missies van de Flying school lukken niet ... is er iemand die ze voor mij kan uitspelen?Dit is wat je gevraagd heb en die heb ik ook gedaan. Als dit niet is wat je bedoeld hebt moet je zorgen dat je duidelijker bent. Dus maak gebruik van de missie-namen!
dj jan Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 als ik dat bedoelde had ik wel gevraagd of je de Learning to Fly missies wilde doen. bij deze vraag ik dus aan iemand of die ALLE bij de flying school kan doen. welke dat allemaal zijn weet ik niet, weet alleen dat de eerste n.o.e. heet...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) als ik dat bedoelde had ik wel gevraagd of je de Learning to Fly missies wilde doen. bij deze vraag ik dus aan iemand of die ALLE bij de flying school kan doen. welke dat allemaal zijn weet ik niet, weet alleen dat de eerste n.o.e. heet...De missie Learning to Fly zijn ALLE Flying School missies! Voor de namen van de missies moet je maar de link in mijn vorige post hierboven gebruiken en natuurlijk staat alles op WikiGTA. Het staat ook duidelijk in de regels vermeldt dat je de NAMEN van de missies moet vermelden. N.O.E. missie gehaald. Beloning: $15.000 @ hieronder: Zorg dat je duidelijk bent! In je eerste post staat niet 'bij' er staan ook geen missie namen (alleen flying school). Geef de namen en het komt allemaal goed. Het is niet de bedoeling dat diegene die de aanvraag in behandeling heeft maar moet gokken wat de aanvrager bedoeld. Dus: duidelijk én met het lijstje. Lees nogmaals de regels, daar zal je ook lezen dat je maar 3 missies per aanvraag mag indienen. En als het alleen gaat om het vliegen hoef je voorlopig geen aanvragen meer te doen, tot de missie Freefall en later Vertical Bird (<-- dat zijn missie-namen!). Maar als ik jou was zal ik toch gaan leren vliegen in SA, dat maakt het spel vele malen leuker!! Bewerkt: 24 juli 2008 door _KoE_Mzungu
dj jan Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Zeg dan alle vliegveld missies. dat zeg ik toch, alle missies BIJ het de flying school. maargoed, daar ga ik niet verder over zeuren. *heb die missies ff bekeken, als je n.o.e. uitspeelt voor mij is het wel goed, de rest lukt mij zelf wel (hoop ik)
Recommended Posts