joppie Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) laat maar, ik hou het wel bij het oude... Bewerkt: 24 juli 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffback Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 laat maar, ik hou het wel bij het oude... ja dat wilde ik dus ook maar had ergens gelezen dat dat dus niet kan. dus heb een nieuwe account aangemaakt met nieuwe nickname. weet iemand hoe je kan uitloggen en inloggen met een andere PS account? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Maak een nieuwe account aan op je PS3, en op die nieuwe account log je in op je nieuwe PS Account. Zo kan jij je oude ook nog makkelijk beheren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Dit kan ook alleen maar als je een nieuw account maakt wat dus ook betekent dat je GTA ranking naar de klote is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timking99 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 laat maar, ik hou het wel bij het oude... Ja zou ik ook maar doen, anders kan je alles weer overnieuw gaan lopen doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.