Jump to content

Fireworks [Programma]

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb geen idee waar ik dit onderwerp moet plaatsen.. Dit leek me het logischt [ofzo :puh:]

Ik heb een vraag over Fireworks. Als ik begin met fireworks werkt alles prima, maar na een tijdje krijg ik dit als muis:

fireworksvaag7gc.jpg

Ik heb hem zelf getekent omdat hij niet de muis op de screenshot neemt.

kan iemand mij mischien helpen?

Geplaatst:

dit is het gtagames praat forum.

Hier kan je alles en nog wat plaatsen wat je kwijt moet wat met GTAgames.nl heeft te maken

dit staat verkeerd dus....moved to computer talking ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Oké het is gelukt, sorry voor de problemen.

Mischien kan dit topic voor andere vragen over fireworks B)

[Edit vraag:]

Maar nu wil ik nog een beetje mooie tekst, kan dit ook met fireworks of moet dit met photoshop?

Bewerkt: door Timos
Geplaatst:

mmm...even off-topic: Fireworks lijkt wel erg veel op Photoshop..waarom nemen mensen gewoon geen photoshop?

Geplaatst:
mmm...even off-topic: Fireworks lijkt wel erg veel op Photoshop..waarom nemen mensen gewoon geen photoshop?

1) Te duur

2) Omdat ze Fireworks beter vinden

3) Omdat ze nog niet van PS hebben gehoord

Geplaatst:

1) Te duur

Kan ik ook een Free Trial downloaden van Photoshop dan?

Als je het weet Pb me dan.

Ontopic. Nog ff over die letters, het lukt echt niet.

Geplaatst:

1) Te duur

Heb jij $500,- betaald of zo wou je zeggen :lol:

Ik had wel Photoshop eerder maar ik vind Fireworks ook handig ik zou het eens proberen ;)

@ Timos, Gewoon op het 'A' teken drukken en typen. Bij de instellingen eronder wel op Anti Alias zetten als 'ie daar nog niet op staat... Voor de rest gebruik effects > Glow voor randen enzo om de text.

Geplaatst:

wie weet waar ik fireworks kan downloaden of moet je die kopen? :rolleyes: :unsure:

Geplaatst:
wie weet waar ik fireworks kan downloaden of moet je die kopen? :rolleyes: :unsure:

Ik heb een free trial gedownload, photoshop heb ik gekocht. Het werkt goed :)

Zoek eens bij google op: Photoshop Free Trial of Fireworks Free Trial

dan vind je wel wat.

Geplaatst:

Je kan een free trail van Fireworks downloaden van:

LINK

Maar geloof me, fireworks en photoshop zijn totaal niet het zelfde.

Fireworks is meer voor website gemaakt.

En Photoshop voor algemeen gebruik.

Geplaatst:

jah dat heb ik gemerkt sjeetje ik kan er echt nix mee worden nou jah dan maar weer die lelijke handtekeningen :(:(:(:(:(:(

Geplaatst:
jah dat heb ik gemerkt sjeetje ik kan er echt nix mee worden nou jah dan maar weer die lelijke handtekeningen :(:(:(:(:(:(

Je kan er echt heel veel mee! Maar je moet er wel mee om kunnen gaan!

Ik heb wel een goede tutorial site voor je!

klik hier!

Geplaatst:

Is je vraag nou al beantwoord?

Nou iig dat is zo'n soort verboden teken en betekend dus dat je die tool niet kan gebruiken.

Als je de achtergrond wilt veranderen (wat je probeerde te doen) moet je niks hebben geselecteerd en onderaan bij Properties bij Canvas een kleur kiezen. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...