Jump to content

Spawnplaats bij penls die compleet raar is..


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Originele:

new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = {
{2223.8,-1147.1,1025.7} // sp1

en

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (gdebug >=1){printf("OnPlayerSpawn Playerid:%d", playerid);}
if (teamcarlock)
{
	TeamLockDoors(playerid);
}
InitLockDoors(playerid);
if(accountplay)
{
	if (gdebug >=1){printf("accountplay");}
	if (gPlayerAccount[playerid] == 0)
	{
		gTeam[playerid] = 0;
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~Welcome.~n~In order to play you need to create an account, type ~n~~r~/regnick (password)~w~ to register", 20000, 3);
		//SetPlayerInterior(playerid,0);
		SetPlayerInterior(playerid,3);
		PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
		SetPlayerPos(playerid,198.5,162.5,1003.0);
		// airport
		PlayJailSound(1153 , 1154, 2000,264.395200, 77.564040, 1001.039000);
		gPlayerSpawned[playerid] = 1;
		return 1;
	}
	if (gPlayerLogged[playerid] == 0)
	{
		gTeam[playerid] = 0;
		GameTextForPlayer(playerid, "~w~In order to play you need to log in to your account, type ~n~~g~/login (password)~w~ to log in", 20000, 3);
		//SetPlayerInterior(playerid,0);
		SetPlayerInterior(playerid,3);
		PlayerInfo[playerid][pInt] = 3;
		SetPlayerPos(playerid,198.5,162.5,1003.0);
		// airport
		PlayJailSound(1153 , 1154, 2000,264.395200, 77.564040, 1001.039000);
		gPlayerSpawned[playerid] = 1;
		return 1;
	}
}
if (gPlayerSpawned[playerid] == 0)
{
	gTeam[playerid] = PlayerInfo[playerid][pTeam];
	if (gTeam[playerid] == 2 && forceteam && CopCheck(playerid))
	{
		gTeam[playerid] = 3;
		PlayerInfo[playerid][pTeam] = 3;
		SetPlayerRandomSpawn(playerid);
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are not allowed to be a Cop.");
	}
	/*
	if(gTeam[playerid] == 2 && PlayerInfo[playerid][pLevel] < 3)
	{
		gTeam[playerid] = 3;
		PlayerInfo[playerid][pTeam] = 3;
		SetPlayerRandomSpawn(playerid);
		SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "SERVER: You must be level 3 to join the cops.");
	}
	*/
	if (gTeam[playerid] == 1 && forceteam && MedCheck(playerid))
	{
		gTeam[playerid] = 3;
		PlayerInfo[playerid][pTeam] = 3;
		SetPlayerRandomSpawn(playerid);
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are not allowed to be a Paramedic.");
	}
	if (gTeam[playerid] == 4) //medic / criminal reset team
	{
		gTeam[playerid] = PlayerInfo[playerid][pTeam];
	}
	/*
	if (FirstSpawn[playerid] == 0)
	{
		SetPlayerToTeamColor(playerid);
		SetPlayerInterior(playerid,PlayerInfo[playerid][pInt]);
		printf("PlayerInfo[playerid][pInt]= %d",PlayerInfo[playerid][pInt]);
		SetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pHealth]);
		gPlayerSpawned[playerid] = 1;
		FirstSpawn[playerid] = 1;
		print("insidespawn or firstsawpn");
		return 1;
	}
	*/
	SetPlayerRandomSpawn(playerid);
	if (gdebug){printf("DEBUG id = %d gTeam = %d",playerid,gTeam[playerid]);}
}
return 1;
}

Maar ik wil hem nu aan de buitenkant van een huis laten spawnen (origineel was een interior), ik heb al vele dingen geprobeert, maar niet één werkt perfect, sommige werken wel maar dan is het voor een bepaalde class, of alleen bij de eerste keer dat je spawnt als je net hebt geregistreerd..

dit zijn de coords:

		SetPlayerPos(playerid, 331.2426,-1516.2847,35.8672);///spawn buiten

en dit helpt misschien ook,

		SetPlayerInterior(playerid,0);

Bewerkt: door STIJNtj
Geplaatst:

ik heb ondervonden dat het niet werkt bij de volgende situaties:

-bij de allereerste keer dat je spawnt (na /register),

-na het kiezen van een nieuw charracter, dit werkt wel als je reconnect en dan terug spawnt.

De spawn werkt dan de hele tijd niet (dus als je spawnt zie je oneindig ver) in-game totdat je je spel herstart...

Het werkt alleen als je reconnect met hetzelfde charracter..

Geplaatst:

Er staan random spawns in dat script. Dus, als je meer random spawns wil toevoegen doe je dit:

new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { // Hier verander je de 1 in het aantal spawns dat je hebt.
{2223.8,-1147.1,1025.7}, // sp1
{x, y, z}, //sp2 
{x, y, z} //sp3

Geplaatst:
Er staan random spawns in dat script. Dus, als je meer random spawns wil toevoegen doe je dit:

new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { // Hier verander je de 1 in het aantal spawns dat je hebt.
{2223.8,-1147.1,1025.7}, // sp1
{x, y, z}, //sp2 
{x, y, z} //sp3

ik moet er maar 1 zeggen,

eentje in 'exterior', dus ni aan de binnekant, ik moet geen meerdere spawns hebben..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...