Jesperkaj Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Veel succes.
KJF Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Deze neem ik aan Ik lever een pre-made in sinds dat toch mag. Succes
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Alweer tegen jouw Maargoed, hier is hij dan: BTW Master Chief kon ik helaas niet inblenden, aangezien dit een stock signature is met verschillende effecten d'r in. Bewerkt: 25 juli 2008 door Blizzard
TomHagen Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik stem op KJF. Mooie achtergrond, en alles past bij elkaar. Alleen de de balkjes sluiten het een beetje op... De rende van Blizzard staat er zo opgeplakt op.
Thabit Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ~Vote: KJF ~Reason: Steekt gewoon met kop en schouders boven Blizzard uit, echt spetterende topsig! Vooral die zwarte randen zijn vet. Nice work
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 mijn stem gaat naar Blizzard, ik vind z'n sig gwn mooier ik vind de kleuren aantrekkelijker, en het 'straalt' zo'n beetje. zou zeker opvallen onder je posts. de effecten zijn mooi en de fotokwaliteit is ook vrij scherp. +1 stem voor Blizzard dus
Zyklon Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Mijn stem gaat naar Blizzard. Ik vind zijn sig mooier door de effecten en beter dat hij zijn naam er in zet. Die van KJF is ook heel mooi maar ik vind hem net wat minder.
Dizzee Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 De stem van Zyklon telt niet mee, kijk eerst en vooral naar de einddatum van de battle voordat je stemt... Bij deze is KJF dus de winnaar en verdient hij een punt. Jammer maar helaas blizzard, volgende keer beter.
Recommended Posts