Jump to content

2 Vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

1. Is er een mod zodat de wieken van de helikopters snel draaien zoals in Vice City

2. Steeds als ik langs die gang van Cesar rijdt schieten ze op me, hoe haal ik dat weg?

Geplaatst:
1. Is er een mod zodat de wieken van de helikopters snel draaien zoals in Vice City

Ik ben nog nooit zo´n mod tegen gekomen.

2. Steeds als ik langs die gang van Cesar rijdt schieten ze op me, hoe haal ik dat weg?

Met de resepct from all gangs mod. Ik zal wel even kijken waar je die kan vinden...

Geplaatst:

Normaal gesproken horen de Varrio Los Aztecas niet op je te schieten, aangezien CJ en Cesar vrienden van elkaar zijn. Als je te vaak op de Varrio Los Aztecas hebt geschoten zullen zij dat onthouden en de volgende keren terug op CJ schieten, ik zou gewoon even een tijdje uit de buurt blijven bij de Varrio Los Aztecas. Mischien dat dat kan helpen, succes!

Geplaatst:

Ik schiet nooit op ze maar als je te lang in hun gebied bent dan schieten ze ook op je, Volgens mij houd dat op naar de missie "los desporados". :tu::tu:

Geplaatst:

Bij mij knallen ze ook de hele tijd op me.

Ik vind het wel fijne gozers om je weapon skill te verbeteren. ^_^

En ze komen niet met honderden tegelijk aanlopen (zoals de Ballas).

Geplaatst:
Maar dan krijg je toch last van politie, Of gebruik je de cheat"nooit een wanted level".

Ja natuurlijk krijg je dan politie.

Dat is namelijk mijn non cheat game.

Maar die mod van die wiekens :?

Nooit van gehoord

Geplaatst:

Ja ik vind dat zeer irritant die Triads in SF proberen mij ook altijd verrot te schieten omdat ik er per ongeluk een keer eentje gedood heb

Geplaatst:
Ja ik vind dat zeer irritant die Triads in SF proberen mij ook altijd verrot te schieten omdat ik er per ongeluk een keer eentje gedood heb

bij mij hielden ze op met schiten toen me balkje vol zat met respect

Geplaatst:

Nou het gebeurde net weer dus ik pakte mijn wagen en een paar homies en toen ging ik met die automonteur praten en die vertelde me waar de lowrider meeting was en toen bam bam :D Dag Aztecas

Geplaatst: (bewerkt)
en een paar homies
Dat is het antwoord op je vraag! Die homies zullen de Aztecas aanvallen en vice versa en jij loopt dan ook in de weg / bent dan ook het haasje. Als je er zonder homies komt heb je daar veel minder last van. Alle gangs in SA zijn geprogrammeerd om elkaar te haten, net zoals dat ambulance personeel en politie geprogrammeerd zijn als vriendjes. ^_^

@ hieronder: Pssst, dit is het SA forum ;) .. maar niet verder vertellen hoor. :sst:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
en een paar homies
Dat is het antwoord op je vraag! Die homies zullen de Aztecas aanvallen en vice versa en jij loopt dan ook in de weg / bent dan ook het haasje. Als je er zonder homies komt heb je daar veel minder last van. Alle gangs in SA zijn geprogrammeerd om elkaar te haten, net zoals dat ambulance personeel en politie geprogrammeerd zijn als vriendjes. ^_^

Nou bij mijn GTA Vice city is dat wel anders.

Daar ging een keer een agent met zijn wapenstok een paar soldaten doodslaan in de legerbasis

@ hierboven Sorry weet ik.

Ik kijk wel wat de mods doen.

Als ze het deleten weet ik genoeg :tu:

>>> Door Bling: Een offtopic-opmerking is niet erg, zolang er daarna maar weer ontopic gegaan wordt. <<<

Bewerkt: door Bling
Is er een mod zodat de wieken van de helikopters snel draaien zoals in Vice City

Voor zover ik weet heten die dingen niet Wieken maar Propellors.

pro·pel·ler (dem; propellers)

1 machinaal gedreven schroef om vliegtuigen voort te stuwen

Maar over die Mod. Nooit van gehoord

Nou bij mijn GTA Vice city is dat wel anders.

Daar ging een keer een agent met zijn wapenstok een paar soldaten doodslaan in de legerbasis

Wat wil je daarmee zeggen?

Wat heeft ~Lance Vance hier aan? Alleen een verhaaltje. Je moet eens in de Vice City foa kijken of daar een Lollige Belevenis Topic is.[/font]

Dit bericht was offtopic maar misschien wel leerzaam voor ~Lance Vance in de benaming van propeller

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ik vind het wel jammer dat Rockstar die propellors zo lelijk gemaakt heeft in SA. Ze draaien echt super langzaam, ziet er gewoon echt niet uit. In Vice City hadden de heli's ook betere besturing, als je in VC in een helikopter vloog voelde je echt dat je aan die propellor vast zat, in SA lijkt het net alsof er geen propellor is en je gewoon met die bak alleen vliegt.

Maarja wat doe je eraan.

...Maarja wat doe je eraan...

De handling aanpassen :schater::schater::schater:

@Hieronder: Kijk dan naar mijn post :duh::Y

Bewerkt: door zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...