GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb bij GTA een probleem met de ammunation. Als ik er binnenloop is er niks aan de hand. Ik kan gewoon de shooting range doen. Maar als ik een wapen wil kopen en ik zie die lijst, dan druk ik op een wapen categorie en dan opeens crasht het spel. Ik krijg dan zo'n melding van: GTA SA has encountered a problem and needs to be closed. Weet iemand wat ik moet doen Het is heel vervelend want ik kan geen enkel wapen meer kopen en het shooting range truckje met de ammo verdubbeling werkt ook al niet. Heel erg bedankt voor de hulp, als het je niet is gelukt bedankt voor de moeite Bewerkt: 24 juli 2008 door GTA freakje Reageren
.Senne Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 heb je GTA san andreas gemod, dus andere wapens willen installeren? daar zou het aan kunnen liggen als je dat gedaan zou hebben. (als een mod niet werkt krijg ik som ook die melding, dus...) Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ik heb de noobmode gehad maar geen wapens gemod. En het is bij elke categorie zo. Dus ook bij de armor enzo. EDIT: het gebeurde ook toen ik mezelf liet sterven omdat ik tijdens een missie honger kreeg en niet al mijn spieren wou laten verdwijnen (muscles stonden op maximum). Bewerkt: 24 juli 2008 door GTA freakje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.