HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik vond in multiplayer dat was volgens mij in alderney heb geen screen kunnen maken omdat ik neer werdt geschoten maar ik vond een rolcontainer vol met vuil met macdonald erop misschien een verwijzing naar mac donalds dat ze slecht eten maken ofso is maar een idee maar er stond weldegelijk macdonald op:D greeetz danny
HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik zeg toch was online en ik wou wel foto maken maar dan wordt je neergeschoten door de tegenpartij en als je me niet geloofd waarom ga je hier dan posten?
Froodooo Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Als je dit topic doorleest, kun je dit zinnetje zien staan: "Zorg wel dat je post met beeldmateriaal. Heb je dat niet post dan ook niet, Pm een moderator en vertel wat jij gezien hebt en waar als dat kan. Wij proberen dan voor beeldmateriaal te zorgen." Zonder screen is het natuurlijk lastig geloven dat wat jij gezien hebt ook echt zo is (al zeg ik niet dat het niet kan). Als je nog een screen kan maken, doe dat.
HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 maar van die containers staan overal zijn vast wel meer mensen die ze gezien hebben dus daarom dacht ik ik post maar gewoon kijk wel naar de reacties
Sjorszzz Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Bewijs! Doe ff normaal zeg! Hij zegt toch duidelijk waarom hij geen bewijs heeft! Dat kan iedereen overkomen. Als we allemaal hierom maar niks meer moesten gaan posten wat we hebben ontdekt dan komen we nooit ergens achter Bewerkt: 24 juli 2008 door Sjorszzz
HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 precies ik sta bij sjors:D maar echt ik ga er vanavond wel naar opzoek in single player als ik em vind maak ik foto
thug Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik geloof hem . ik denk dat hij gelijk heeft.
GTAIVMASTAH Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ik zeg niet dat het niet waar is. Het zal best waar zijn, waarom zou iemand erover liegen? Ik wil gewoon wel bewijs zien. Bewerkt: 24 juli 2008 door GTAIVMASTAH
HoutwormNL Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 zoals ik in mijn vorige reactie zij ik ga wel ff zoeken naar zon ding
PSP Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb ze ook al gezien, zowel op Alderney als op Algonquin
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ik heb ze ook al gezien, zowel op Alderney als op Algonquin is me nog nooit opgevallen
LangeDraak Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 En.... ??? Is er al bewijs Ik heb het namelijk nog niet gezien
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) ik vond in multiplayer dat was volgens mij in alderney heb geen screen kunnen maken omdat ik neer werdt geschotenmaar ik vond een rolcontainer vol met vuil met macdonald erop misschien een verwijzing naar mac donalds dat ze slecht eten maken ofso is maar een idee maar er stond weldegelijk macdonald op:D greeetz danny Ben je daar toevallig ook naar binnen geweest? :$ Naja: Heb je bewijs? Ik kan namelijk niks vinden :$ Bewerkt: 29 juli 2008 door -_-Alex-_-
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 ik vond in multiplayer dat was volgens mij in alderney heb geen screen kunnen maken omdat ik neer werdt geschotenmaar ik vond een rolcontainer vol met vuil met macdonald erop misschien een verwijzing naar mac donalds dat ze slecht eten maken ofso is maar een idee maar er stond weldegelijk macdonald op:D greeetz danny Ben je daar toevallig ook naar binnen geweest? :$ In die container?
Recommended Posts