Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) ik vond in multiplayer dat was volgens mij in alderney heb geen screen kunnen maken omdat ik neer werdt geschotenmaar ik vond een rolcontainer vol met vuil met macdonald erop misschien een verwijzing naar mac donalds dat ze slecht eten maken ofso is maar een idee maar er stond weldegelijk macdonald op:D greeetz danny Ben je daar toevallig ook naar binnen geweest? :$ In die container? Nee, in de McDrek náást de container Bewerkt: 29 juli 2008 door -_-Alex-_- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 ik vond in multiplayer dat was volgens mij in alderney heb geen screen kunnen maken omdat ik neer werdt geschotenmaar ik vond een rolcontainer vol met vuil met macdonald erop misschien een verwijzing naar mac donalds dat ze slecht eten maken ofso is maar een idee maar er stond weldegelijk macdonald op:D greeetz danny Ben je daar toevallig ook naar binnen geweest? :$ In die container? lol in een container Ik heb het ook nog niet gezien. Ik ga morgen wel effe kijken. In welk eiland zag je het? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 En, daarvoor zitten er vele drekwagens in IV, vooral op die spawnplek. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Na 5 dagen nog geen bewijs. Dan moet ik er helaas van uitgaan dat het een te levendige fantasie was. Mocht het bewijs opduiken, dan kun je me een PM sturen, en gaat dit topic weer open, tot die tijd: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts