Jump to content

BTTF1 DeLorean 1:24 Schaalmodel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, een tijdje geleden had ik deze jongen bestelt en nu is hij eindelijk binnen! :dans: Hiep hoi!

De schaal is 1:24 en hij is gemaakt van gegoten metaal en plastic. Ik vind hem erg gedetaileerd, alleen mijn uber Albert Heijn webcam geeft dat niet zo goed weer. :7 De haak (die in deze scène wordt gebruikt) is ook meegeleverd en die kan je er optioneel op monteren.

Hier wat Pics:

Foto1.jpg

Foto10.jpg

Foto2.jpg

Foto3.jpg

Foto4.jpg

Foto5.jpg

Foto6.jpg

Foto7.jpg

Foto8.jpg

Foto9.jpg

Ik moest hem gewoon ff showen. :D

Edit: Bedankt voor de comments. :)

Hier heb ik nog wat plaatjes via Google Klik. Volgens mij is het dezelfde Het is dezelfde (het gaat dus om de BTTF1 DeLorean).

Meer pics onderaan!

||

||

\/

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

WAzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mine mine mine mine (Finding Nemo :puh:)

Vet model hoor, alles ziet er erg gedetaileerd uit inderdaad, geen rare idiote lelijke plekjes zoals kapjes van lichten die zoooo overduidelijk op een verkeerde manier zijn vastgezet dat er zo'n dom staafje dwars doorheen steekt ofzo, geen rare onderdelen die zwart hadden moeten zijn maar chrome zijn enz.

Erg mooi!

Geplaatst:

Ziet er gelikt uit. Ik heb ook nog wat modelauto's (zelfde grootte, waar je ook mee kan sturen :puh: ), maar die zijn toch net iets minder gedetailleerd, heb ik het idee.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ongeveer 2 weken geleden was laatste post..

De auto zelf vind ik best lelijk, maar al die dingen die erop en eraan zitten zijn wel grappig.. Maar zoals bij gta vc die mod dat je zo kan teleporteren enzo vind ik maar niks :duh:

Geplaatst:

De DeLorean DMC 12 is echt wel een prachtig autootje, maar dan zonder die zever van BTTF (niet dat ik je wil kwetsen ArticLight, je hebt een mooi model :dans::tu: ).

Jammer dat de auto geen succes is geworden. Misschien wel doordat de auto in die tijd al ouderwets was en Zacharias DeLorean verwikkeld was in een cocaïneschandaal. Na twee jaar was het avontuur voorbij voor de Amerikaan. Hoewel: in 1998 stond hij weer in de vakbladen. Hij zocht geldschieters voor de bouw van een nieuwe sportwagen!

Bron: OldtimerCatalogus (Ton Lohman 2002)

Misschien wil je ook nog wat technische gegevens?

• Cilinders: 6 in lijn
  • Vermogen: 132 pk/5500 cc
  • Topsnelheid: 200 km/u
  • Productiejaren: 1981-1983
  • Aantallen: 8583
  • Prijs tegenwoordig voor een DMC 12 in goede staat: 23000 Euro

Als je nog wat info wilt zeg je het maar.

Salutations, :cya:

Geplaatst:

Mooie auto! Het ziet er goed uit (zoals ik zo kan zien), alleen jammer dat je foto's flut kwaliteit zijn. Alleen die dingen achterop uit die film, vind ik eerlijk gezegt niet echt mooi. Sorry.. De auto weer wel. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

DAAH! Sorry voor deze late reactie. :7 (Ik had niet gedacht dat er nog iemand geinteresseerd was :$ ).

Nou, ik vind de DeLorean zowiezo een uber-auto, maar ik ben ook een BTTF-fan dusja. :puh: Maar de stock-DMC-12 ziet er toch het mooist uit. ;)

Bedankt voor de info enzo Black Vegetable :D Als ik later multimiljonair ben begin ik opnieuw met de productie (ahum, just kidding :puh: ).

@ FerryN: nee, ik heb (nog) geen andere modelauto's. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Weer wat betere pics! :D

IMG_0567.jpg

IMG_0570.jpg

IMG_0571.jpg

IMG_0572.jpg

IMG_0573.jpg

IMG_0574.jpg

IMG_0575.jpg

IMG_0576.jpg

IMG_0577.jpg

IMG_0579.jpg

IMG_0580.jpg

IMG_0581.jpg

IMG_0582.jpg

IMG_0583.jpg

IMG_0584.jpg

© ArticLight

Edit: Oeps.. dubbelpost :$

Edit 2: En Photobucket resized ze weer naar zo'n lompe afmetingen. >..<

Bewerkt: door ArticLight
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Mooi modelletje, maar zie ik nou goed op de foto's dat een...eehm...hoe noem je dat..."straalmotor" een beetje scheefzit?

Zou ik evnen bekijken als ik jou was.

Ik verzamel zelf ook modellen, mar dan vooral 1:18.

Meestal Minichamps en AutoArt, en een pronkstuk, is een van de weinigen in nederland:

De Lamborghini Jota van Kyosho!

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...