ArticLight Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Nou, een tijdje geleden had ik deze jongen bestelt en nu is hij eindelijk binnen! Hiep hoi! De schaal is 1:24 en hij is gemaakt van gegoten metaal en plastic. Ik vind hem erg gedetaileerd, alleen mijn uber Albert Heijn webcam geeft dat niet zo goed weer. De haak (die in deze scène wordt gebruikt) is ook meegeleverd en die kan je er optioneel op monteren. Hier wat Pics: Ik moest hem gewoon ff showen. Edit: Bedankt voor de comments. Hier heb ik nog wat plaatjes via Google Klik. Volgens mij is het dezelfde Het is dezelfde (het gaat dus om de BTTF1 DeLorean). Meer pics onderaan! || || \/ Bewerkt: 30 augustus 2008 door ArticLight Reageren
Mythbuster Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 WAzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mine mine mine mine (Finding Nemo ) Vet model hoor, alles ziet er erg gedetaileerd uit inderdaad, geen rare idiote lelijke plekjes zoals kapjes van lichten die zoooo overduidelijk op een verkeerde manier zijn vastgezet dat er zo'n dom staafje dwars doorheen steekt ofzo, geen rare onderdelen die zwart hadden moeten zijn maar chrome zijn enz. Erg mooi! Reageren
TomHagen Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ziet er gelikt uit. Ik heb ook nog wat modelauto's (zelfde grootte, waar je ook mee kan sturen ), maar die zijn toch net iets minder gedetailleerd, heb ik het idee. Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ongeveer 2 weken geleden was laatste post.. De auto zelf vind ik best lelijk, maar al die dingen die erop en eraan zitten zijn wel grappig.. Maar zoals bij gta vc die mod dat je zo kan teleporteren enzo vind ik maar niks Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 De DeLorean DMC 12 is echt wel een prachtig autootje, maar dan zonder die zever van BTTF (niet dat ik je wil kwetsen ArticLight, je hebt een mooi model ). Jammer dat de auto geen succes is geworden. Misschien wel doordat de auto in die tijd al ouderwets was en Zacharias DeLorean verwikkeld was in een cocaïneschandaal. Na twee jaar was het avontuur voorbij voor de Amerikaan. Hoewel: in 1998 stond hij weer in de vakbladen. Hij zocht geldschieters voor de bouw van een nieuwe sportwagen! Bron: OldtimerCatalogus (Ton Lohman 2002) Misschien wil je ook nog wat technische gegevens? Cilinders: 6 in lijn Vermogen: 132 pk/5500 cc Topsnelheid: 200 km/u Productiejaren: 1981-1983 Aantallen: 8583 Prijs tegenwoordig voor een DMC 12 in goede staat: 23000 Euro Als je nog wat info wilt zeg je het maar. Salutations, Reageren
FerryN Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Auto zelf vind ik lelijk. Maar je schaalmodel ziet er heel gedetailleerd uit! Heb je meer schaalmodellen? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Mooie auto! Het ziet er goed uit (zoals ik zo kan zien), alleen jammer dat je foto's flut kwaliteit zijn. Alleen die dingen achterop uit die film, vind ik eerlijk gezegt niet echt mooi. Sorry.. De auto weer wel. Reageren
ArticLight Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 DAAH! Sorry voor deze late reactie. (Ik had niet gedacht dat er nog iemand geinteresseerd was :$ ). Nou, ik vind de DeLorean zowiezo een uber-auto, maar ik ben ook een BTTF-fan dusja. Maar de stock-DMC-12 ziet er toch het mooist uit. Bedankt voor de info enzo Black Vegetable Als ik later multimiljonair ben begin ik opnieuw met de productie (ahum, just kidding ). @ FerryN: nee, ik heb (nog) geen andere modelauto's. Reageren
ArticLight Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Weer wat betere pics! © ArticLight Edit: Oeps.. dubbelpost :$ Edit 2: En Photobucket resized ze weer naar zo'n lompe afmetingen. >..< Bewerkt: 30 augustus 2008 door ArticLight Reageren
Bossinkje Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Zo te zien een erg mooi modelletje! Bewerkt: 31 augustus 2008 door Bossinkje Reageren
Addicted2 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Mooi modelletje, maar zie ik nou goed op de foto's dat een...eehm...hoe noem je dat..."straalmotor" een beetje scheefzit? Zou ik evnen bekijken als ik jou was. Ik verzamel zelf ook modellen, mar dan vooral 1:18. Meestal Minichamps en AutoArt, en een pronkstuk, is een van de weinigen in nederland: De Lamborghini Jota van Kyosho! Reageren
EXIT Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Waarom heb je de 1/18 niet gekocht? die is volgens mij nog leuker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.